همشهری آنلاین: معاون عملیات نیروی انتظامی گفت: قرارگاه مرکزی امام علی از ۲۳ اسفند ماه رسما راه‌اندازی و تا ۱۵ فروردین ۹۶ با هدف ایجاد هماهنگی بین بخشی و فرابخشی فعالیت می‌کند.

سردار حسن بتولی

به گزارش مهر، سردار حسن بتولی با اعلام اين خبر گفت: قرارگاه مرکزی امام علی (ع) در مناسبت‌های مختلف مانند نوروز، اربعین، راهپیمایی ۲۲ بهمن، انتخابات و ... بنا به تدابیر هیئت رئیسه نیروی انتظامی با دبیری معاونت عملیات ناجا و با حضور نمایندگان قرارگاه‌های فرعی از پلیس‌های تخصصی نظیر مقداد از مرزبانی، یاسر بازرسی کل ناجا، ظفر فرماندهی یگان‌های ویژه، ابوذر پلیس پیشگیری، عمار پلیس آگاهی، نصر پلیس راهنمایی و رانندگی با هدف ایجاد هماهنگی بین بخشی، فرابخشی و هدایت عملیات‌های مشترک، فعالیت خود را آغاز و از این طریق تدابیر و دستورهای هیئت رئیسه ناجا را به رده‌های اجرایی ابلاغ و نسبت به هدایت آنان در هر یک از موضوع‌های مذکور اقدام می‌کند.

وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی ۹۶، از راه‌اندازی قرارگاه مرکزی امام علی (ع) در معاونت عملیات ناجا خبر داد و گفت: این قرارگاه ۲۳ اسفند ماه با حضور فرمانده ناجا افتتاح و تا ۱۵ فروردین ۹۶ فعالیت می‌کند.

سردار بتولی همچنین به تشکیل هفت قرارگاه فرعی در پلیس‌های تخصصی اشاره کرد و گفت: قرارگاه‌های مزبور در راستای انجام بهینه مأموریت‌ها، بر اساس شرح وظایف اعلامی نسبت به هدایت رده‌های متناظر در فرماندهی انتظامی استان‌ها اقدام کرده و به طور مستمر عملکرد آنها را رصد می‌کند؛ همچنین در فرماندهی انتظامی استان‌ها، قرارگاهی در مرکز استان راه‌اندازی می‌شود.

معاون عملیات ناجا در خاتمه گفت: ایجاد هماهنگی و برقراری تعامل با قرارگاه‌های فرعی پلیس‌های تخصصی و فرماندهی انتظامی استان‌ها؛ ابلاغ تدابیر و خط مشی‌های هیئت رئیسه ناجا، پیگیری حوادث و رخدادهای مهم و اعلام نتایج به مبادی ذیربط، تهیه و تدوین بولتن روزانه و ارائه گزارش به هیئت رئیسه ناجا، جمع‌بندی گزارش و اقدام رده‌ها و انعکاس به مبادی مربوطه از وظایف قرارگاه مرکزی امام علی (ع) به شمار می‌آید.

کد خبر 364974

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha