پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
۰ نفر

خبر > ۴۰۰ تخم‌مرغ‌ رنگی در گوشه و کنار شهر رونمایی و جانمایی می‌شوند. این اتفاق در دومین رویداد هنری «بهارستان» رخ می‌دهد.

عکس: مهبد فروزان

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، دکتر عیسی علیزاده، مدیرعامل اين سازمان از آغاز اين رويداد خبر داده و گفته است: «این بخش از رویداد «بهارستان» اگرچه یک بخش فانتزی و دکوراتیو است، اما از سوی هنرمندان حرفه‌ای نقاش، تصویرساز و گرافیست با استقبال خوبی روبه‌رو شده و بیش از چهارهزار اثر در این بخش به دبیرخانه رسیده است.»

به گفته‌ي علیزاده بخش تخم‌مرغ‌های نوروزی که یکی از بخش‌های مکمل دیوارنگاری است، گسترش يافته و امسال در دو بخش حرفه‌ای و دانشجویی ۴۰۰ اثر تولید شده است.»

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: «در این بخش۲۵۰ هنرمند حرفه‌ای و ۱۰۰ دانشجو در قالب دو کارگاه دو روزه در هفت نقطه از شهر تهران و در میان شهروندان به ارائه‌ي اثر خواهند پرداخت و شهروندان مي‌توانند از نزدیک روند آفرینش هنری را تماشا کنند.»

علیزاده گفت: «این کارگاه‌ها در ۱۶ و ۱۷ اسفند، در ضلع شرقی بوستان ولایت (ورودی نواب)، داخل میدان آزادی (میدان کوچک) و میدان هفت‌حوض نارمک برگزار شد. هم‌چنین کارگاه دوم این بخش از دومین رویداد «بهارستان» در روزهای ۲۱ و ۲۲ اسفند 95 در پارک ملت (سمت نیایش)، خانه‌ي هنرمندان (روبه‌روی ساختمان اصلی)، پارک دانشجو و میدان مشاهیر برگزار مي‌شود.»

به گفته‌ي مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، آثار ارائه‌شده در نقاط مختلف مناطق ۲۲گانه‌ي شهر تهران جانمایی می‌شوند تا در روزهاي نوروز، جلوه‌ای زیبا به شهر تهران ببخشند.

دومین رویداد هنری «بهارستان» به همت سازمان زیباسازی شهر تهران، هم‌زمان با نوروز سال ۱۳۹۶ در بخش‌های نقاشی دیواری، مجسمه، هنرهای محیطی و تخم‌مرغ‌های نوروزی در سطح شهر تهران برگزار می‌شود. آثار ارائه شده تا اردیبهشت ‌در معرض تماشا قرار دارد.

کد خبر 364298

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha