همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح تحت امر ولایت و رهبری در اوج اقتدار و آمادگی به سر می برند و آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند.

 کیومرث حیدری

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز یکشنبه در مراسم معارفه ارشد نظامی ارتش در غرب کشور که با حضور جمعی از مسوولان استانی در تالار گل نرگس کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز ارتش پرتوان جمهوری اسلامی مقتدرتر از هر زمان دیگری آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور و پاسخگویی به هر نوع تهدید از سوی دشمنان است.

وی با بیان اینکه صراط مستقیم ارتش، ولایت است ادامه داد: تمامی کارکنان و پرسنل خدوم ارتش مفتخر به ولایتمداری و اطاعت و تبعیت از رهبری معظم انقلاب اسلامی هستند.

امیر سرتیپ حیدری در ادامه افزود: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی سه تفاوت عمده با نیروهای مسلح سایر کشورها دارند که عبارتند از نوع ماموریت، نوع اطاعت از رهبری و تفاوت در مشروعیت و قانونی بودن.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: تقاوت در ماموریت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با سایر کشورها این است که ما مامور پاسداری از تاج و تخت و سلطنت پادشاهی نیستیم بلکه ماموریت اصلی ما پاسداری از کلمه الله براساس اعتقاداتمان است.

وی ادامه داد: تفاوت دوم نیز مربوط به نوع اطاعت از رهبری است به این صورت که نیروهای مسلح ما اطاعتشان از ولایت و شخصیت اول کشور از عمق جان و دل می باشد برخلاف سایر کشورها که نوعی اجبار در کار است.

امیر حیدری گفت: تفاوت سوم نیز مربوط به مشروعیت خاص نیروهای مسلح ایران است که آن هم به دلیل تبعیت آن ها از ولایت فقیه به عنوان جانشین امام زمان (عج) حاصل شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در پایان، شهادت را افتخاری عظیم و بزرگ برای جان برکفان انقلاب و نظام اسلامی در نیروهای مسلح و بخصوص ارتش عنوان کرد و گفت: ما هیچ ترسی از کشته شدن در راه خدا و اعتقاداتمان نداریم و آن را رستگاری بزرگی برای خویش می دانیم.

در مراسم تکریم و معارفه ارشد نظامی ارتش در غرب کشور، با تقدیر از زحمات هفت ساله امیر 'منوچهر کاظمی' ، امیر 'فرهاد آریانفر' به این سمت منصوب و معرفی شد.

کد خبر 362570

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha