پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
۰ نفر

طنز > نیما شادگان: همین چند روز پیش با یکی از گوش‌های خودمان شنیدیم که: در شهر لندن دختری هفت‌ساله پیدا شده که اصلاً درد را حس نمی‌کند.

دوچرخه شماره ۸۶۵

او می‌تواند چند روز بدون احساس گرسنگی و خواب‌آلودگی بازی کند. او چند روز پیش در یک تصادف سخت مجروح شد. وقتی او را به بیمارستان رساندند متوجه شدند که اصلاً احساس درد ندارد. دانشمندان پس از تحقیقات بسیار متوجه شدند که او مبتلا به نوعی سندروم است به نام: Chromosome 6 Deletion 

اين خبر را هم با آن يكي گوشمان شنيديم كه فردي مي‌گفت:

ما در فامیلمان یک فقره انسان داریم که سندروم Dardebidarman  دارد. او مصيبا نام دارد و یک پسر 14=2×7 ساله است که خیلی سندرومش خطرناک است. این بیمار می‌تواند دو هفته بدون غذا زندگی کند.

به جان خودم لب به پلو و کباب و قرمه‌سبزی نمی‌زند. دکترها دلیل این بي‌اشتهايي را خوردن تنقلاتی مانند چیپس و پفک و هله‌هوله‌‌هاي متنوعی می‌دانند که در طول روز مي‌لمباند.

این بیمار کمیاب چند روز پیش تصادف کرد و کارش به بیمارستان کشید. به گفته‌ی شاهدان عینی مصيبا همین‌طور که سرش توی گوشی‌اش بود با موشی برخورد کرد و دمش را له نمود. موش بیچاره در سکوت پا به فرار گذاشت و اما مصیبا با فرياد گوش‌خراشي غش کرد و تا یک هفته در سکوت فرو رفت.

وقتی مصيبا را به بیمارستان خصوصی بردند، یکی از دکترها به‌طور خصوصی روي نسخه‌ي بيمارستان نوشت: «تندرک گرزب هچب نیا اب دننزب تدنگ.»

بابایش گفت: «این که گفتی، اسم بیماری است؟»

دکتر كه از خشم قرمز شده بود گفت‌: «بله.»

باباي مصيبا خيلي سعي كرد آن را بخواند وقتي نتوانست به دكتر گفت: «خب، حالا چي نوشتي؟ من كه نمي‌توانم بخوانم.»

دكتر گفت: «جلوي آينه بگيريش مي‌توني بخونيش.»

و با عصبانيت از آن‌جا خارج شد. به نظر شما دكتر چي نوشته بود؟

کد خبر 361075

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha