همشهری‌آنلاین: بعد از هشت ماه که هیچ تصویری از استاد شجریان در فضای مجازی منتشر نشد، همایون شجریان عکسی از خود و فرزند و پدرش در اینستاگرامش انتشار داد تا علاقه‌مندان به استاد را پیش از بیش به بازگشت او به صحنه زندگی و هنر امیدوار کند.

به گزارش همشهری‌آنلاین در این تصویر که سلفی گرفته شده از سوی نوه استاد محمدرضا شجریان است، چهره شجریان سرزنده‌تر از گذشته است و موهای سرش که بر اثر شیمی درمانی کوتاه شده بود، رشد مطلوبی کرده است.

پیش از این از استاد شجریان تصاویری منتشر شده بود که به دوران درمانش در شهر ساکرامنتوی کالیفرنیا ارتباط داشت و بعد از آن هیچ تصویری از ایشان انتشار عمومی نیافته بود و همین امر نگرانی هایی را در جامعه و میان علاقه‌مندانش ایجاد کرده بود.

همایون شجریان که گزارش‌های گذشته‌اش بدون تصویری روزآمد از استاد شجریان و تنها با توضیحاتی درباره وضعیت بیماری استاد همراه بود این بار با انتشار تصویری سلفی در توضیح این تصویر نوشته است:

دوستان عزيز و گرامى با سلام و آرزوى شادى و سلامتى براى شما مهربانان هميشگى و با سپاس بيكران از اين كه حال پدر را جويا هستيد و برايشان آرزوى سلامتى مى‌كنيد، هربار كه از كنسرت‌هاى شهرستان باز مي‌گردم براى خوشحال كردن ايشان از لطف و احوال‌پرسى شما مى‌گويم، و هميشه با لبخند و سپاسگزارى از لطف‌تان، مى‌گويند كه سلام من را به همه برسان.

عزيزان رسيدگى‌ها و مراقبت‌هاى ويژه پزشكى از پدر به شدت ادامه داشته و باعث شده كه حال ايشان بهتر شود و ما هم اميدوارتر. از پانزده سال پيش تا به امروز پزشكان عزيز زيادى مسئوليت درمان‌هاى پدر را برعهده داشته‌اند كه دست تك تك شان را مى‌بوسم و خود را مديون‌شان مى‌دانم. از آوا جان مشكاتيان عزيز و هميشه مهربانم بسيار بسيار سپاسگزاريم كه چند ماه است با وجود مشغله‌هاى زيادى كه دارد، تا بازگشت همسر پدر از سفر، با عشق و صبورى، شبانه روز و تمام وقت به همراه پرستارهاى ويژه از ايشان مراقبت و كارهاى‌شان را مديريت مى‌كند.

سپاس ديگرمان از وزير بهداشت جناب دكتر هاشمى‌ست كه از روز اول دوستانه و بى‌توقع اجازه ندادند كه در منزل براى مراقبت‌ها و رسيدگى‌هاى پزشكى از پدر دچار مشكل شويم.

دعاهاى شما عزيزان و لطف‌تان بزرگ‌ترينِ دلگرمى‌هاست، براىتان بهترين آرزوها را دارم، هر كجا كه هستيد شاد و برقرار باشيد.

بر اساس این گزارش تا لحظه تنظیم خبر(ساعت ۱ و ۳۰ عصر جمعه) ۱۲۳ هزار نفر این پست را لایک کرده و بیش از ۷ هزار نفر برای آن نظر گذاشته‌اند.

عكس: سلفى ياسمين با به قول خودش باباجى و بابا

کد خبر 360794

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha