همشهری آنلاین: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: وحدت مردم و دین‌ مداری، عامل اصلی بقای انقلاب اسلامی بوده است.

سید محمد علی آل هاشم

به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم این مطلب را درجشن فجر انقلاب اسلامی ویژه کارکنان وظیفه این سازمان که درمرکزهمایش های کوثراظهارکرد: آنچه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند هم‌ صدایی، وحدت و یک‌ پارچگی مردم ایران اعم از روحانی، دانشجو، کارگر، زن، مرد، پیر و جوان بود که همه در کنار هم یک‌ صدا خواستار نظامی اسلامی و انقلابی شدند.

وی، انسجام و همدلی مردم درجریان انقلاب اسلامی ایران را درجهان بی‌ سابقه دانست و با مقایسه حرکت عظیم مردم ایران دربهمن 1357با دیگرانقلاب‌های انجام شده درطول تاریخ، عنوان کرد و گفت: تفاوت حضور مردم در صحنه‌های انقلاب‌ اسلامی با انقلاب های صورت گرفته در دیگر نقاط جهان نظیر فرانسه و روسیه کاملاً مشهود است به نحوی که نقش اصلی را در انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم برعهده داشتند.

نماینده ولی‌ فقیه در ارتش در ادامه سخنان خود با اشاره به دشمنی دیرین آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: از آغاز انقلاب تا به امروز هر فردی که در آمریکا برمسند قدرت قرارگرفته برخصومت‌های خود با ایران افزوده است که تحریم‌های آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی از نمونه‌های آشکار این دشمنی ها است.

آل‌هاشم درادامه عنوان کرد: با وجود تحریم‌های اِعمال شده علیه ایران، موفقیت‌های جوانان ایرانی در همین دوران تحریم و با پشتکار و اتکا به توان خودشان بدست آمده به نحوی که امروز بر خلاف دوران پیش از انقلاب اسلامی، جوانان، نقش برجسته‌ای در اداره امور کشور ایفا می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش‌ درپایان سخنانش، وحدت و حضور آحاد مردم، دین‌مداری و رهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) را رموز اصلی پیروزی انقلاب خواند و عنوان کرد: رهبری انقلاب پس از رحلت امام و در دوران کنونی همچنان با همان صلابت از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ادامه دارد و در کنار دین ‌مداری، عامل اصلی بقای انقلاب در طول این سال‌ها بوده ‌است.

کد خبر 360717

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha