همشهری آنلاین: بریفینگ و نحوه صحیح ارجاع کار در پروژه‌های مدیریتی ازجمله موضوعات مهم شماره سیزدهم ماهنامه دیده‌بان فناوری است که برای بهمن ۹۵ منتشر شده است.

ماهنامه دیده‌بان فناوری شماره ۱۳

ماهنامه دیده‌بان فناوری در شماره جدید خود با سرمقاله‌ «چرا بریف مهم است» مخاطبان خود را به خوانش این شماره و به‌ویژه مطلبی با همین موضوع در بخش فروش و بازاریابی نسخه تازه انتشاریافته این مجله فرامی‌خواند.

در پرونده بانکداری الکترونیکی، مهندس کریم خمسه، رئیس هیئت‌مدیره شرکت مهندسی سامانه‌های هوشمند توتان، سخن از این می‌گوید که «هزینه شبکه عظیم تراکنش‌های رایگان بر دوش بانک‌ها سنگینی می‌کند». «چشم‌اندار بانکداری و بورس در سال 2017» چگونگی واکنش بانک‌ها و بازارهای سرمایه را در شرایط جدید به تصویر می‌کشد و «انقلاب فین‌تک‌ها» در قالب یک اینفوگرافی تشریح می‌کند چگونه هنگامی که بانک‌ها سرگرم ارائه خدمات خود به مشتریان هستند فین‌تک‌ها حمله بزرگ را تدارک می‌بینند.

پرونده امنیت اطلاعات در مروری بر رویدادها و تجربه‌های امنیتی سالی که گذشت به «2016 ؛ سال سرقت هویت» لقب می‌دهد. «مراحل 6 گانه خرید راهکارهای جلوگیری از نشت داده‌ها (DLP)» نیز مقاله دیگری است که در این پرونده می‌خوانید و ضرورت بررسی چگونگی نوشتن قوانین یا سیاست‌های شناسایی در همه محصولات DLP موردنظر توسط شرکت‌ها را تشریح می‌کند.

همان‌طور که در سرمقاله نیز تأکید شد در پرونده بازاریابی و مدیریت، مقاله‌ای با عنوان «چرا Brief برای یک آژانس مهم است» نتیجه یک بریف خوب را به بار نشستن سریع‌تر یک کار خوب بیان می‌کند و روش بریفینگ را تعیین‌کننده پیامدهای آینده یک شرکت می‌داند. «چگونه از 6 اشتباه رایج در بازاریابی محتوا بپرهیزیم» نیز دریچه‌ای به سوی یک تولید محتوای موفق می‌گشاید.

پرونده اقتصاد و مدیریت نیز توصیه می‌کند اگر نیاز دارید تا مدیر اجرایی خود را برای درک مزایای طرح‌تان متقاعدکنید، نخستین کاری که باید انجام بدهید این است که درک کنید او از کدام‌یک از سبک‌های تصمیم‌گیری استفاده می‌کند. با در نظر داشتن این موضوع می‌توانید رویکرد خود را برای بیشترین اثرگذاری ممکن آماده‌سازید و برای تحقق این امر «روش متقاعدسازی خود را تغییر دهید». همچنین در مطالعه موردی هاروارد بیزینس ریویو بیان می‌کند که «با یک رئیس بد چه کنیم؟» و اینکه بهترین انتخاب میان پیشرفت شغلی و یک رئیس خوب کدام است.

شماره سیزدهم ماهنامه دیده‌بان فناوری که همواره تلاش دارد با همکاری مدیران، اقتصاددانان، فناوران و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف اعم از فناوری اطلاعات، اقتصاد، بانک و بانکداری الکترونیکی، صنعت و مدیریت؛ بسترساز ارتقای جایگاه فاوا در حد یک فراصنعت تأثیرگذار در کشور باشد به سردبیری علیرضا صالحی و در هلدینگ رسانه‌ای دیده‌بان آماده‌ و منتشر می‌شود، اکنون در ۸۴ صفحه و با بهای ۱۲هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته‌است. جهت تهيه اين ماهنامه به نشانی www.mrcenter.ir مراجعه كنيد.

گفتنی است که این نشریه از دیدگاه‌های همه علاقه‌مندان استقبال کرده و از طريق ایمیل info@dfe.ir آماده شنیدن نقدها و اظهارنظرهای نخبگان و کارشناسان است.

کد خبر 360096

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha