پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: آخرین برنامه مقدماتی سال ۹۵ بخش پاپ هزارصدا، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۸ بهمن ماه در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین در این برنامه یک بار دیگر بهروز صفاریان و این بار در کنار سینا حجازی و سعید امیراصلانی که برای اولین بار در این برنامه حضور یافته‌اند، در جایگاه داوری خواهد نشست تا با هم، نفرات برگزیده را اعلام و نفر اول را به عنوان آخرین خواننده راه یافته به فینال این برنامه معرفی کنند.

همچنین در این برنامه خواننده جوان موسیقی پاپ، محمدرضا مقدم ،به عنوان خواننده مهمان قطعاتی را اجرا خواهد کرد که یکی از آنها قطعه «قهرمان من» است که اخیرا منتشر و به قهرمانان آتش‌نشان فاجعه ساختمان پلاسکو تقدیم کرده است.

این برنامه هم مثل همه برنامه‌های دیگر هزارصدا میان برنامه‌ها و برنامه تجلیل از بزرگان موسیقی را هم خواهد داشت.
هزارصدا اولین برنامه معرفی چهره‌های جوان و مستعد موسیقی‌ست که از سال 1392 آغاز شده و بنیان‌گذار، مدیر و مجری آن آرش نصیری روزنامه‌نگار حوزه موسیقی‌ست. این برنامه هر ماه دوبار و یک بار برای موسیقی پاپ و یک بارهم برای موسیقی کلاسیک ایرانی برگزار می‌شود و بنابر اعلام وی برنامه بعدی هزارصدا در بخش موسیقی کلاسیک و در ساعت 15 روز 21 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

در برنامه قبلی هزارصدای پاپ که سوم دی ماه برگزار شد و محسن رجب پور، مهدی سپهر، پدرام کشتکار و اهورا ایمان داوران آن بودند، حامد همایون به عنوان خواننده مهمان حضور داشت و قطعاتی را با نوازندگی سامان امامی اجرا کرد. 

همچنین در آن برنامه امید طهماسبی به عنوان خواننده برتر انتخاب شد که آهنگی از مرتضی لطفی را روی شعری از مجید صالحی با تنظیم فرید مهاجر پور اجرا کرده بود.

کد خبر 359967

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha