همشهری آنلاین: رئیس اتاق اصناف ایران، حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکو را یک زنگ خطر برای همه بخش‌های مدیریت شهری کشور دانست و برآورد خسارت این مجموعه را حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

رئیس اتاق اصناف ایران

به گزارش ايرنا، «علی فاضلی» در حاشیه جلسه کمیته حادثه ساختمان پلاسکو، افزود: برآورد اولیه کمیته ویژه رسیدگی به حادثه ساختمان پلاسکو از خسارات مالی حدود 1500 میلیارد تومانی است و متاسفانه بخش قابل توجهی از اصناف این ساختمان بیمه نیستند.

فاضلی ادامه داد: متاسفانه از سرنوشت تعدادی از کسبه و شاغلان ساختمان پلاسکو اطلاعی در دست نیست و ابعاد مختلف خسارات این حادثه تلخ در کمیته ویژه‌ای در اتاق اصناف ایران در دست بررسی است.

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: کمیته ویژه رسیدگی به حادثه ساختمان پلاسکو و وضعیت کسبه و اصناف این حادثه در اتاق اصناف ایران با حضور مسوولان دولتی، رئیسان اتحادیه‌های ذی‌ربط و دبیرکل و معاونان اتاق تشکیل شده است.

رئیس اتاق اصناف ایران با ابراز تاسف از وقوع حادثه ساختمان پلاسکو تهران، ضایعه درگذشت همکاران صنفی این ساختمان و آتش‌نشانان فداکار را تسلیت گفت.

ساختمان پلاسکو با حدود 54 سال قدمت یکی از ساختمان‌های قدیمی تجاری در تهران بود که صنف‌های پوشاک، کفش و پیراهن دوزان و صنف لوازم ورزشی بیشتر واحدهای صنفی و تولیدی در آن فعالیت داشتند.

کد خبر 359263

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha