چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۹:۲۲
۰ نفر

نخستین کارگاه گروه تخصصی مجسمه سازی با چوپ در ایران از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران برگزار می شود.

به گزارش سما ، این کار گروه تحت عنوان «چوب و احساس» توسط 7 هنرمند طی 7 روز در نگارخانه جمشیدیه به اجرا درخواهد آمد ، به گونه ای که هفت هنرمند بزرگ در عرصه مجسمه سازی با چوب با تراشیدن پیکره هفت درخت در فضای باز پارک جمشیدیه و با حضور علاقه مندان به هنر مجسمه سازی آثار خود را در 7 روز تکمیل می کنند.

حمیدرضا حکیمی ، کامبیز شریف ، کامران شریف ، منصور طیب زاده ، محمد حسین عماد ، جمشید مرادیان و ناصر هوشمند وزیری ، 7 هنرمند مجسمه سازی هستند که در این کار گروه شرکت دارند. از ویژگیهای این کار گروه بداهگی و زنده بودن خلق اثر است به نحوی که در طول هفت روز مجسمه هایی از چوب خلق خواهد شد.

سازمان زیباسازی همچنین به منظور استفاده دانشجویان علاقه مند به هنر مجسمه سازی و ثبت تجربیات این هفت هنرمند طی فراخوانی از تعداد دانشجو به عنوان دستیار هنرمندان مجسمه ساز دعوت کرده است تا در فرایند کار حضور داشته باشند.

مراسم افتتاحیه نخستین کار گروه مجسمه سازی با چوب در ایران شنبه 25 شهریورماه از ساعت 17 تا 18 در نگارخانه جمشیدیه واقع در خیابان باهنر، خیابان فیضیه، بوستان جمشیدیه برگزار می شود.

علاقه مندان همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88674472 سازمان زیباسازی تماس حاصل کنند.

بازدید از نخستین کار گروه تخصصی مجسمه سازی با چوب در اران برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند از تاری 26 تا 31 شهریورماه از ساعت 14 تا 20 از این کار گروه دیدن کنند.

کد خبر 3588

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز