چند جوان بر سر متلک‌پرانی به دختری در پارکی در مشهد با هم درگیر شدند که این درگیری با مرگ یک نفر و مجروح‌شدن جوانی دیگر پایان یافت.

اين درگيري حدود ساعت 8 پنجشنبه‌شب رخ داد و قاضي كشيك‌جنايي مشهد و كارآگاهان جنايي را به محل حادثه در پاركي در اين شهر كشاند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه آن شب چند جوان در پارك بودند كه هنگام عبور دختري از آن محل، يكي از آنها شروع به متلك‌پراني كرد. پس از دور شدن دختر جوان، فردي سراغ جواني رفت كه متلك‌پراني كرده بود و به او اعتراض كرد و همين باعث درگيري آنها شد. اين درگيري بالا گرفت و يكي از طرفين درگيري با تلفن همراهش از دوستانش كمك خواست.

لحظاتي بعد خودروي پرايدي مقابل پارك توقف كرد و چند جوان از آن پياده شدند. آنها به محض ورود به پارك وارد درگيري شدند و در اين ميان يكي از آنها كه چاقويي در دست داشت، شروع به ضربه‌زدن به 2جوان از طرف مقابل كرد. در چشم بر هم زدني يك درگيري ساده تبديل به جنايتي هولناك شد و وقتي 2پسر جوان غرق در خون روي زمين افتادند، ضاربان از پارك فرار كردند و سوار بر همان خودروي پرايد متواري شدند.

2مجروح حادثه به بيمارستان منتقل شدند و تلاش براي نجات جان آنها آغاز شد اما يكي از آنها كه جواني 23ساله بود، بر اثر شدت خونريزي جانش را از دست داد. به‌دنبال اين ماجرا تحقيقات پليس براي شناسايي و دستگيري ضاربان شروع شد. مأموران با بررسي اظهارات شاهدان و همچنين تصاوير دوربين‌هاي مداربسته مشخصات خودروي پرايد را به‌دست آوردند و طولي نكشيد كه صاحب آن دستگير شد.

او ادعا كرد كه با خودرواش مسافركشي مي‌كند و آن روز يكي از دوستانش از او خواسته كه آنها را به پارك ببرد و او هم قبول كرده است. با اطلاعاتي كه اين فرد در اختيار پليس قرار داد، دوستان او نيز دستگير شدند و به دستور قاضي احمدي‌نژاد، بازپرس جنايي مشهد براي اين سه متهم 17، 20 و 22ساله قرار بازداشت صادر شد تا تحقيق از آنها مشخص كند كه عامل اصلي جنايت كدام يك بوده است.

کد خبر 357890

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha