مرد مسلح در جریان فرار از دست پلیس با شلیک ۲ گلوله کشته شد. این حادثه ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه رخ داد. آن روز گزارشی در اختیار مأموران کلانتری ۱۷۴ پاکدشت قرار گرفت که نشان می‌داد مرد ۳۹ ساله‌ای در جریان اختلافات خانوادگی با همسرش و خانواده او، مقابل خانه پدرزنش رفته و آنها را با اسلحه تهدید به قتل کرده است.

در چنين شرايطي مأموران راهي محل مورد نظر شدند و مرد جوان را درحالي‌كه 2اسلحه به‌دست داشت و در حال تهديد كردن بود، ديدند. او با مشاهده گشت پليس سوار خودروي پژو 405خود شد و فرار كرد. مأموران كلانتري به تعقيب مرد مسلح پرداختند. عمليات تعقيب و گريز ادامه داشت و متهم به سمت تهران حركت كرد. او زماني كه به بزرگراه امام رضا و محدوده بازارگل رسيد به ترافيك برخورد و سعي داشت هر طور شده از شانه خاكي فرار كند.

در همين هنگام يكي از ماموران پليس با توجه به ترافيكي كه پيش روي آنها بود از ماشين پياده شد و به سمت مرد مسلح رفت كه در نهايت مجبور به استفاده از سلاح شد و با شليك 2 گلوله مرد مسلح جان باخت. به اين ترتيب گزارش مرگ وي با تماس مأموران كلانتري 157مسعوديه تهران در اختيار قاضي محسن مديرروستا كشيك جنايي قرار گرفت و او به همراه تيم تجسس راهي محل حادثه شد. مرد جوان با شليك گلوله به پهلوهايش جانش را از دست داده بود و از داخل خودروي وي اسلحه كلت كمري و اسلحه شكاري به همراه 20 فشنگ ساچمه‌اي كشف شد.

در اين ميان ماموري كه اقدام به تيراندازي كرده بود گفت: در جريان تعقيب و گريز وقتي به ترافيك برخورديم از ماشين پياده شدم و به سمت خودروي متهم رفتم. از سمت شاگرد رفتم تا دستگيرش كنم اما او ناگهان گلوله‌اي به سمتم شليك كرد كه تير از كنار من رد شد. پس از آن من 2تير شليك كردم كه به پهلوي او برخورد كرد.

در ادامه مأموران با انجام بررسي‌ها اثر گلوله‌اي در كنار پنجره شاگرد را ديدند كه نشان مي‌داد متهم به سمت مأمور پليس شليك كرده بود. با اين حال قاضي جنايي دستور تحقيقات در اين خصوص را صادر كرد تا كارشناسان اسلحه بررسي كنند كه اين گلوله از داخل خودرو شليك شده يا بيرون. از سوي ديگر جسد به پزشكي قانوني منتقل شد و بررسي‌ها در اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 357888

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha