همشهری آنلاین: رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه مشکل سوییچ پراید‌های سال ۸۵ به بعد حل شده است و سرقتهای آن کاهش داشته است گفت: از نظر ما پراید زیر مدل ۸۵ امنیت ندارد.

به گزارش  فارس، سردا محمدرضا مقیمی در حاشیه هماش تخصصی معاونین و روسای ادارات مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان های سراسر کشور افزود: از سال 85 به بعد در مورد پراید در مورد سوییچ پراید سرقت کاهش یافت.

وی ادامه داد: از نظر ما پراید زیر مدل 85 امنیت ندارند، موانع و نواقص خوردوها را به مراجع می گویم و قوه قضائیه در این زمنیه با ما همکاری کرده در مورد امنیت و ارتقای امینت خودرو کار شایسته ای انجام شود تا شاهد کاهش سرقت خوردو باشیم.

مقیمی اضافه کرد: در سال های گذشته شیب تند سرقت را داشتیم اما کاهش یافت و امروز در سرقت های مهم منزل طلافروشی خودرو و موتورسیکلت و قطعات خورو و پلاک خودرو و کیف قاپی کاهش داشته و در تمام سرقت‌ها بالغ بر چهار و نیم درصد کاهش داشتیم.

وی افزود: در سرقت های خرد با برنامه ریزی موفق عمل کرده و بالغ بر 4درصد کاهش داشته سات و در تمام وقوعات کاهش داشتیم سرقت موتور با سال گذشته فرقی نداشته و سرقت قطعات خودرو با وجود کاهش و افزایش کشفیات قانع نیستیم.

مقیمی گفت: پایان امسال در بهمن، اسفند مراکز تجاری و اقتصادی فعالتر و حضور مردم افزایش می یابد در این مورد مراکز را قانع کردیم تا از پلیس افتخاری استفاده کنند تا وقوعات کاهش یابد.

کد خبر 357725

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha