سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
۰ نفر

پیراهنی خون‌آلود، تنها مدرکی است که سبب شده راننده آژانسی از ۶ سال قبل به اتهام قتل تازه عروسش زندانی شود.

متهم

اين مرد در آخرين جلسه محاكمه هم مدعي شد كه بي‌گناه است و همسرش را به قتل نرسانده است.روز 15آبان‌ماه 89مردي با پليس تماس گرفت و گفت افراد ناشناسي همسرش را در خانه‌شان به قتل رسانده‌اند. دقايقي بعد وقتي مأموران خود را به محل وقوع جنايت در يافت‌آباد رساندند با جسد زن جواني مواجه شدند كه بر اثر اصابت 13ضربه چاقو جان باخته بود. شوهر مقتول كه راننده آژانس است به مأموران گفت: من راننده آژانس هستم. چون سرويسي نداشتم خواستم به همسرم سر بزنم اما وقتي وارد خانه شدم همسرم را در يكي از اتاق‌ها ديدم كه به قتل رسيده است.

با اينكه معلوم نبود قاتل چه‌كسي است اما كارآگاهان با تحقيق درباره زندگي مقتول و شوهرش پي بردند كه آنها 8‌ماه قبل با يكديگر ازدواج كرده‌اند و در اين مدت با هم دچار اختلاف و كشمكش بوده‌اند و ممكن است شوهر مقتول عامل اين جنايت باشد. در اين شرايط وي بازداشت شد اما حاضر نشد اتهام قتل را به گردن بگيرد. تحقيقات در اين‌باره ادامه داشت تا اينكه 4‌ماه بعد درحالي‌كه يكي از مأموران آگاهي همراه با خواهر مقتول به محل وقوع جنايت رفته بود تا آنجا را فك پلمب كند، پيراهن خون‌آلودي را كشف كرد.

اين پيراهن كه متعلق به شوهر مقتول بود در مبل جاسازي شده بود و لكه‌هاي خون رويش به چشم مي‌خورد. با كشف اين مدرك ترديدي در مجرم بودن تنها مظنون پرونده باقي نماند و پرونده با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد.
قضات دادگاه در جريان محاكمه اين مرد را مجرم تشخيص دادند و وي را با درخواست اولياي دم به قصاص محكوم كردند اما اين رأي در شعبه شانزدهم ديوان‌عالي كشور نقض و براي رسيدگي مجدد به دادگاه فرستاده شد.

در دور جديد محاكمه كه صبح ديروز در شعبه دوم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي محمدباقر قربانزاده و با حضور قاضي ملكي و قاضي غفاري برگزار شد متهم بار ديگر دست داشتن در قتل همسرش را انكار كرد و گفت: 6سال است كه بي‌گناه در زندان هستم. من همسرم را دوست داشتم و دليلي وجود نداشت بخواهم او را به قتل برسانم. ما تازه 8‌ماه بود كه با هم زندگي مي‌كرديم و اين حادثه زندگي‌ام را تباه كرد.

در ادامه وكيل مدافع متهم نيز در دفاع از او گفت: لكه خوني كه روي پيراهن موكلم ديده مي‌شود با گروه خوني او يكي است اما ثابت نشده كه خون اوست. از سويي روي چاقويي كه جنايت با آن صورت گرفته اثر انگشت موكلم وجود نداشته و از اين گذشته هيچ دليل محكمي عليه او وجود ندارد. بنابراين خواستار صدور حكم برائت او هستم. در پايان اين جلسه هيأت قضايي وارد شور شدند.

کد خبر 357668

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha