همشهری آنلاین: دیدار ذوب‌آهن و تراکتورسازی در چارچوب جام حذفی از آن جهت جذاب است که هر دو تیم به لحاظ فنی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند و می‌توان انتظار یک بازی جذاب را از آنها داشت.

جام حذفی

به گزارش ایسنا، در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران دو تیم ذوب‌آهن و تراکتورسازی به مصاف یکدیگر می‌روند. دو تیم این روزها در لیگ برتر فوتبال ایران هم روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند و با ارائه فوتبال تهاجمی و جذاب، از تیم‌های با ثبات و موفق فصل جاری محسوب می‌شوند.

تیم فوتبال تراکتورسازی با هدایت قلعه‌نویی امیدوار است با پیروزی در این بازی به فینال راه یابد و در عین مدعی بودن در لیگ برتر، به جام حذفی هم نگاهی دارد تا شاید بتواند دوگانه جام حذفی و لیگ برتر را با هم بدست آورد. از آن سوی شاگردان حسینی در وضعیت فنی خوبی به سر می‌برند و بدشان نمی‌آید از عنوان قهرمانی خود در جام حذفی که سال گذشته برابر استقلال بدست آوردند، دفاع کنند.

دیدار ذوب‌آهن و تراکتورسازی قطعا به لحاظ فنی تماشایی خواهد بود، هرچند که تراکتورسازی بدون ادینیو و سروش رفیعی در این میدان بازی خواهد کرد.

ذوب آهن برای رسید به این مرحله ابتدا شهرداری بوشهر را به سختی و در ضربات پنالتی شکست داد و در ادامه اکسین البرز را با یک گل شکست داد. این تیم سپس با حساب سه بر دو از سد ماشین سازی گذشت و در نهایت با حساب دو بر صفر تیم گسترش فولاد تبریز را شکست داد و پای به این مرحله گذاشت. اما تیم تراکتورسازی ابتدا دو بر صفر فولاد یاسوج را برد و در ادامه با یک گل ملوان را شکست داد. این تیم در نهایت با شکست دو بر صفر برق جدید شیراز و سپس پیروزی سه بر یک برابر نفت و گاز گچساران به این مرحله راه یافت.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و تراکتورسازی ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه يازدهم برگزار می‌شود.

کد خبر 357082

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha