سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: نمایشگاه بین‌المللی سی‌ئی‌اس که عبارت کوتاه شده Consumer Electronics Show به معنای نمایشگاه الکترونیک مصرفی است.

عمدهٔ کار این نمایشگاه عرضه نو آوری‌ها در زمینه تکنولوژی است.

این نمایشگاه در هفت ژانویه هر سال (نوزدهم دی ماه) شروع به کار می‌کند.  محل کنونی این نمایشگاه در لاس وگاس ایالت نوادا در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این نمایشگاه بازید برای عموم ندارد و فقط با مجوز می‌توان وارد آن شد.

نمایشگاه بین المللی سی‌ای‌اس انجمنی جهانی برای افرادی است که می‌خواهند در صنعت فنّاوری به پیشرفت و شکوفایی دست یابند و خود را به دنیا و مشتاقان فنّاوری معرفی کنند.

این نمایشگاه هر ساله در لاس وگاس برگزار می‌شود که بیش از ۴۰ سال به عنوان مکانی تائید شده به مبتکران و فناوری‌های موفق خدمت می‌کند. این سکوی جهانی معرّف و پذیرای ابتکارات نسل‌های آینده در بازار خواهد بود.

بیش از ۳۵۰۰ شرکت‌کننده از این نمایشگاه میان‌کشوری به عنوان ویترین خود بهره می‌برند که از این میان می‌توان به تولیدکنندگان، طرّاحان، تأمین‌کنندگان بخش سخت‌افزاری فنّاوری، سیستم انتقال فناوری اطلاعات و فراتر از آن به فراهمایی‌های ۲۵۰ جلسه‌ای همراه با صد و پنجاه هزار شرکت‌کننده از ۱۴۰ کشور مختلف جهان اشاره کرد.

ازآنجایی‌که این گردهمایی نمایند صنعت ۲۸۰ میلیارد دلاری تجهیزات الکترونیکی در امریکاست و توسط انجمن تجهیزات الکترونیکی مصرف‌کنندگان و انجمن تجاری فناوری، تولید و پشتیبانی می‌شود، توانسته توجه سران تجاری و ایده پردازان پیش‌کسوت را به میز خطابه جلب کند که پشت آن مسائل مرتبط با این صنعت مورد بحث قرار می‌گیرند.

 

فضای سایبر

فضای سایبر

کد خبر 356883

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha