سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مراسم بزرگداشت هفته ملی پژوهش و فناوری و معرفی دانشگاه‌های سبز در سازمان حفاظت محیط زیست روز امروز در پارک پردیسان برگزار می‌شود.

دانشگاه‌های سبز معرفی می‌شوند

به گزارش ایرنا، صدرالدین علیپور سرپرست دفتر پژوهش و توسعه فناوری‌های محیط زیست دراین خصوص گفت: شروع فرآیند انتخاب پژوهشگران و فناوران برتر و انتخاب دانشگاه‌های سبز در سازمان از شهریور ماه سال جاری با دریافت آئین نامه‌های مربوطه از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز شد.

وی افزود: در این راستا فراخوان مربوطه برای دفاتر ستادی و ادارات کل محیط زیست استان‌ها ارسال و در طی مهلت تعیین شده، مدارک 23 نفر از 9 استان و حوزه ستادی دریافت و پس از بررسی‌های اولیه در طی سه جلسه در کمیته علمی انتخاب پژوهشگران و فناوران برتر سازمان مورد بررسی و انتخاب قرار گرفت.

  • معرفی دانشگاه سبز

به گفته علیپور، در همین فرآیند بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای اجرای مفاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین برای انتخاب و معرفی دانشگاه سبز، دستورالعمل دانشگاه سبز و فرم‌های مربوطه برای استان‌ها ارسال و با هماهنگی ادارات کل محیط زیست استان‌ها، نسبت به دریافت و ممیزی اولیه مدارک و بازدید از دانشگاه‌ها اقدام شد.

مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست خاطر نشان کرد: سپس نتایج توسط کمیته علمی در ستاد بررسی و دانشگاه‌های برتر در این حوزه انتخاب شدند که سه‌شنبه 30 آذر 1395 طی مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری به همراه پژوهشگران و فناوران برتر سازمان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

کد خبر 356065

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha