همشهری آنلاین: مراسم سومین سالروز درگذشت پدر علم ارتباطات، دکتر کاظم معتمدنژاد، شنبه (۲۰ آذر) در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود.

سومین سالروز درگذشت مرحوم دکتر کاظم معتمد نژاد

به گزارش ایسنا، به مناسبت سومین سالروز درگذشت پدر علم ارتباطات، دكتر کاظم معتمدنژاد، شنبه (۲۰ آذر) مراسم یادبودی در دانشکده علوم‌ ارتباطات، دانشگاه علامه طباطبایی واقع در دهکده المپیک، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

مهدی فرقانی،رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه، درباره‌ی این مراسم گفت : برگزاری مراسم یادبود پدر علم ارتباطات را با شروع هفته پژوهش همزمان کرده‌ایم و در این مراسم تندیسی رئال را که در سایز استاد ساخته‌ایم، رونمایی خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، اردیبهشت ماه امسال هم همزمان با روز جهانی ارتباطات در مراسمی که به نکوداشت بنیانگذار علم ارتباطات و احیاگر آموزش روزنامه‌نگاری، استاد کاظم معتمدنژاد، اختصاص داشت، از سردیس جدید این استاد، به پاس مقام علمی و اخلاقی‌اش رونمایی شد.

این مراسم با حضور محمد مهدی فرقانی، هادی خانیکی، دکتر مهدی محسنیان‌راد، دکتر دادگران و دکتر علیرضا عبداللهی‌نژاد و هم‌چنین جمعی از دیگر اساتید ارتباطات در فرهنگسرای فردوس برگزار شد.

کد خبر 354943

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha