گروه سیاسی: رئیس ستاد مشترک سپاه تأکید کرد: تحولات در سپاه برای تحقق اهداف راهبردی این نیرو و عملیاتی کردن اهداف و سیاست‌های آن صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سیدمحمد حجازی پس از شرکت در مراسم صبحگاه ستاد مشترک سپاه پاسداران، از یگان‌های مستقر در میدان بازدید کرد و با اشاره به تغییر و تحول در سپاه گفت: این تحولات برای تحقق اهداف راهبردی سپاه و به منظور عملیاتی کردن اهداف و سیاست‌های سپاه صورت گرفته است.

جانشین جدید بسیج

فرمانده کل سپاه و نیروی مقاومت بسیج، حسین طائب را به‌عنوان جانشین خود در این نیرو معرفی کرد.

محمد علی جعفری، پس از حضور در مراسم صبحگاه ستاد نیروی مقاومت بسیج، در جمع مسئولان و کارکنان این نیرو در مجموعه 5آذر، با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی از تلاش های ارزنده و توأم با دلسوزی سید مجید میر احمدی نسبت به امور بسیج قدردانی کرد.

جعفری در ادامه با اشاره به سوابق حسین طائب در امور فرهنگی، اظهار داشت: با توجه به اینکه مأموریت نیروی مقاومت بسیج بیشتر فرهنگی است، امیدواریم با این انتصاب و با کمک به انجام هر چه بهتر مأموریت های بسیج، شاهد تغییر و تحولات در راستای تدابیر و انتظارات فرمانده معظم کل قوا باشیم.

عنصر شهادت طلبی

جانشین نیروی دریایی سپاه در حاشیه نشست خبری طرح رهروان شهید فهمیده  با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حضور در بخش‌های شناوری، تکاوری و دیگر مجموعه‌های نیروی دریایی سپاه گفت: با توافقنامه نیروی دریایی سپاه و نیروی مقاومت بسیج، همکاری‌های تنگاتنگی بین این 2نیرو آغاز شده و ثمره این طرح‌ها تنها زمانی جلوه‌گر خواهد شد که دشمنان به مرحله‌ای از حماقت برسند که تهدید عملی علیه این مرز و بوم داشته باشند که آنگاه پختگی، تجربه و شجاعت دوران دفاع مقدس در کنار آموزش‌ها، تجهیزات و طرح‌های پیشرفته امروز، جواب آنها را برای همیشه خواهد داد.

به گزارش فارس، علی فدوی اضافه کرد: ما یاد گرفته‌ایم بدری و خیبری بجنگیم و اگر لازم باشد از عنصر شهادت طلبی بهره خواهیم گرفت و عاشورایی می‌شویم.

کد خبر 35273

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز