همشهری آنلاین: تیم ملی کشورمان با غلبه بر روسیه به نیمه نهایی صعود کرد و در این مرحله با شکست تاهیتی راهی فینال شد.

Beachsoccer

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم‌ ملی ایران در دیدار پایانی مرحله گروهی مقابل روسیه به ميدان رفت.

در وقت نخست اين بازي مسلم مسیگر، فرید بلوکباشی و مصطفی کیانی گلزنی کردند. وقت دوم مسابقه بدون گل از سوی ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید، البته در دو وقت نخست بازی چند بار تیرک دروازه به کمک دروازه‌بان روسیه آمد.

بازی در وقت سوم فوق‌العاده نزدیک از سوی دو تیم دنبال شد و روسیه گل سوم و تساوی بخش خود را به ثمر رساند.

این دیدار به ۳دقیقه وقت اضافه کشیده شد که در این وقت هم گلی از دو خط عبور نکرد تا در نهایت در ضربات پنالتی ملی‌پوشان کشورمان پیروز این میدان سخت باشند.

با کسب این پیروزی پر ارزش ملی‌پوشان کشورمان به عنوان صدرنشین گروه دو به نیمه نهایی مسابقات صعود کردند و تیم ملی روسیه در جایگاه دوم گروه قرار گرفت.

در گروه يك نيز تیم ملی برزیل برابر تاهیتی پيروز شد و به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود كرد و تاهیتی در رده دوم قرار گرفت.

اما در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام بین قاره‌ای جهان، تیم های ملی ایران و تاهیتی به مصاف هم رفتند كه اين ديدار در نهایت با برتری ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید.

این دیدار تا نتیجه تساوی ۳ بر ۳ از سوی دو تیم بسیار نزدیک دنبال می‌شد و هر بار که تیم ملی ایران پیش افتاد، این تیم تاهیتی بود که با سخت‌کوشی مثال زدنی بازی را به تساوی کشاند.

پس از گل چهارم تاهیتی این روند برعکس پیش رفت و ملی‌پوشان کشورمان ۳ بار نتیجه را به تساوی کشاندند.

برای تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در این دیدار نفس‌گیر مسلم مسیگر (۲ گل)، فرید بلوکباشی (۲ گل)، محمد احمدزاده و امیرحسین اکبری (۳ گل) گلزنی کردند تا در نهایت این دیدار با نتیجه هشت بر شش به سود تيم ملي کشورمان به پایان برسد.

با توجه به نتیجه دیدار نخست این مرحله و پیروزی قاطع هفت بر صفر تیم ملی برزیل برابر روسیه، بازی فینال روز شنبه (15 آبان) بین تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و برزیل برگزار خواهد شد.

کد خبر 351588

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha