مدیرعامل شرکت ارتباط مشترک شهر تهران با اشاره به درخواست‌های اپراتورهای تلفن همراه برای نصب آنتن‌های جدید مخابراتی در پایتخت گفت: در شش‌ماهه اول امسال بالغ بر ۸۳مجوز نصب دکل با رعایت ضوابط فنی، ایمنی و زیباسازی شهری در تهران صادر شده است.

سيدعليرضا اردوبادي با بيان اينكه مجوزهاي نصب دكل‌هاي مخابراتي در شهر تهران تنها از سوي اين شركت صادر مي‌شود، تصريح كرد: شهرداري تهران با رعايت ضوابط فني، ايمني و زيباسازي شهري درخواست‌هاي نصب دكل را بررسي و درصورت مغاير نبودن با ضوابط، مجوز نصب را صادر مي‌كند.

به گفته وي درخواست‌هاي نصب دكل، آنتن و ايستگاه‌هاي ارتباط راديويي در كارگروه صدور مجوز بهره‌برداري از اماكن عمومي شهر و همچنين املاك اختصاصي شهرداري تهران با حضور مديرعامل شركت و نمايندگان سازمان‌ها و ارگان‌هاي ذيربط مطابق ماده 11مصوبه شوراي اسلامي شهر تهران در شركت ارتباط مشترك شهر برگزار مي‌شود تا تمامي ضوابط فني لازم در نصب دكل‌ها رعايت شود.

اردوبادي با اشاره به اينكه امسال درخواست‌هاي متعددي از سوي اپراتورهاي تلفن همراه براي نصب دكل داده شده است، گفت: پس از بررسي ده‌ها درخواست ارائه شده، در شش ماهه اول با 7درخواست همراه اول، 22درخواست ايرانسل، 23درخواست مبين نت، 24درخواست رايتل و 7درخواست شركت‌هاي اينترنتي موافقت شد.

کد خبر 350770

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha