همشهری آنلاین: پزشکیان گفت: براساس یادداشت وزیر اطلاعات، طبق نظر کارشناسان این وزارتخانه، دری اصفهانی عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای جاسوسی نکرده است.

به گزارش تسنيم، بررسی سوال مشترک جواد کریمی‌قدوسی، حسینعلی حاجی‌دلیگانی و حسن نوروزی نمایندگان مشهد، شاهین‌شهر و رباط کریم از حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در دستور کار جلسه سه شنبه-4 آبان- مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

این نمایندگان از وزیر اطلاعات درباره اقدامات وزرات اطلاعات در جلوگیری و برخورد با مصادیق نفوذ در جامعه‌های علمی و فرهنگی کشور سوال کرده بودند.

پس از طرح این سوال در صحن مجلس، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست صحن علنی را بر عهده داشت، گفت: براساس یادداشت وزیر اطلاعات باید این تذکر را بدهم که آقای دری‌اصفهانی(عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای) برابر نظر کارشناسان وزارت اطلاعات جاسوسی نکرده است.

به گزارش تسنیم، عبدالرسول دری‌اصفهانی نماینده بانک مرکزی و مسئول امور بانکی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با گروه 5+1 و یکی از کارکنان ستاد اجرای برجام است که مردادماه 1395 خبر دستگیری وی به اتهام جاسوسی در برخی رسانه‌ها منتشر شد.

کد خبر 350575

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha