همشهری‌آنلاین: با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوی آمریکا، این کارزار انتخاباتی ابعاد جدیدی به خود می‌گیرد و دو رقیب جمهوری‌خواه و دموکرات به اتهام‌زنی‌های جدیدی متوسل می‌شوند. در تازه‌ترین مورد، ترامپ به هیلاری کلینتون، دموکرات پیشنهاد داده تا پیش از دور سوم مناظره تست دوپینگ بدهد!

 حمله "بی‌اساس" دونالد ترامپ جمهوری‌خواه در شرایطی مطرح شد که او رسانه‌های "فاسد" را به تلاش برای تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر به نفع هیلاری کلینتون متهم کرده است.

ترامپ می‌گوید رسانه‌ها با انتشار حجم انبوهی از رسوایی‌های جنسی‌اش قصد دارند تا کارزار انتخاباتی او را به هرج و مرج بکشانند.

کمپین ترامپ گمانه‌زنی بسیاری را درخصوص سلامت جسمانی کلینتون مطرح می‌کند و ماه گذشته هم گفت که کلینتون از بیماری جسمی‌ای رنج می‌برد اما آن را پنهان می‌کند؛ اتهامی که ستاد انتخاباتی کلینتون آن را رد کرده و بر سلامتی کامل کلینتون تاکید دارد.

در تازه‌ترین مورد، ترامپ هیلاری کلینتون را متهم کرده که پیش از مناظره‌های تلویزیونی دوپینگ می‌کند و خواهان آن شده است که هر دو نامزد برای کشف مصرف احتمالی داروهای نیروزا مورد آزمایش قرار بگیرند.

هیلاری کلینتون در ماه میلادی گذشته به خاطر عفونت ریه تحت درمان قرار گرفت و چند روزی مجبور به استراحت شد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، نامزد جمهوری‌خواهان شنبه 24 مهر در جمع هوادارانش در ایالت نیوهمشایر گفت، کلینتون در ظرف نیم ساعت اول مناظره دوم پر انرژی ظاهر شد اما در پایان مناظره «به زور می‌توانست راه برود».

ترامپ 70 ساله گفت: «فکر می‌کنم که ما باید آزمایش دارو انجام بدهیم. به هر حال، من حاضرم که این آزمایش را انجام بدهم. ما مثل ورزشکاران هستیم. ورزشکاران باید آزمایش داروی نیروزا انجام بدهند. ما هم باید آزمایش داروی نیروزا انجام بدهیم چرا که من نمی‌دانم او دارد چکار می‌کند.»

سومین و آخرین مناظره این دو نامزد قرار است چهارشنبه این هفته(28 مهر) در لاس وگاس، ایالت نوادا برگزار شود. ترامپ در پی دو مناظره تلویزیونی اخیر، در نظرسنجی‌ها از کلینتون عقب افتاده است.

کد خبر 349478

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha