همشهری آنلاین: نامزد ریاست جمهوری آمریکا در بیان حرف‌‌های زشت و مبتذل در خصوص زنان تا جایی پیش رفته است که حتی سخنانی که در وصف دخترش گفته را نیز رسانه‌ها مجبور به سانسور اخلاقی شدند.

ترامپ

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در بین موضوعاتی که در این 17 سال مطرح کرده به اندام ایوانکا، دختر خودش، داشتن روابط جنسی چند نفره و قطع رابطه با زنان پس از آنکه وارد 35 سال می‌شوند نیز اشاره کرده است.

سوابق دیرینه ترامپ در بیان اظهارات ضد زن و وارد شدن به صحبت‌های مبتذل حول محور روابط جنسی هنگامی جنبه تاریک‌تر و زشت‌تری به خود گرفت که روزنامه واشنگتن پست جمعه شب نواری ویدیوئی از ترامپ مربوط به سال 2005 میلادی منتشر کردکه حاوی حرف‌های بسیار مبتذلی درباره روابطش با زنان و اینکه چون یک فرد مشهور است می‌تواند هر کار بخواهد با زنان انجام دهد بود.

ترامپ طی این 17 سال شوخی‌های مبتذلی را به ویژه در برنامه رادیویی هاوارد استرن، مجری سرشناس سی‌ ان‌ ان مطرح کرده است. ترامپ سال‌ها در برنامه رادیویی استرن شرکت کرده است.

اگرچه اکثر مصاحبه‌های وی در این برنامه منتشر شده اما شبکه سی ان ان به تازگی نمونه‌های پخش نشده‌ای از مصاحبه‌های نسنجیده ترامپ را منتشر کرده است.

ترامپ در چندین مصاحبه با استرن حتی توضیح جزئیات به ظاهر و اندام دختر خودش هم پرداخته است.

او در بخشی از سخنان خود درباره ایوانکا، دخترش در مصاحبه‌ای مربوط به اکتبر سال 2006 میلادی گفته: ایوانکا همیشه شهوت انگیز بوده است. او قدی بلند دارد و بسیار زیبا است.

سخنان ترامپ درباره دخترش به حدی نامناسب و زشت بوده که به دلیل قبح موضوع، خيلي از خبرگزاري‌ها از بيان آن خودداري كردند.

کد خبر 349032

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha