انتشار تصاویری در فضای مجازی با عنوان پرداخت چک‌های ۲۰ میلیون تومانی به برخی مداحان اگرچه خیلی زود فضای مجازی را تحت‌الشعاع قرار داد

مداح اهل بیت

اما به همان سرعت هم صحت این چک‌ها تکذیب شد و مداحانی که نامشان به‌عنوان گیرندگان وجه برده شده بود دیروز اعلام کردند پرونده تخریب مداحان را پیگیری قضایی خواهند کرد.

دو روز قبل در فضاي مجازي تصاويري از چهار چك 20ميليون توماني در وجه 4مداح سرشناس پايتخت منتشر و چنين ادعا شد اين مبالغ از سوي شهرداري تهران هزينه شده است. انتساب چك‌ها به شهرداري تهران باعث شد كه بلافاصله مهدي ذاكري رئيس شوراي اطلاع‌رساني شهرداري تهران با تكذيب موضوع، به خبرگزاري فارس بگويد: متأسفانه اتاق عمليات رواني جريان تخريب حريم اخلاق و انصاف را دريده و از هيچ اقدام غيراخلاقي و غيرديني‌ ابايي ندارد.

ذاكري توضيح داد: بنا بر استعلامي كه از بانك گرفته شده است تصاوير منتشر شده مربوط به‌حساب شخصي به نام آقاي ر.ل يك شهروند تهراني است كه چكي از بانك اقتصاد نوين را به‌حساب خود واريز و درخواست 4 برگ چك بانكي در وجه افراد مي‌كند. به گفته ذاكري، نه آن فرد و نه آن حساب‌ها هيچ‌گونه ارتباطي با شهرداري تهران نداشته و ندارد.

ماجرا به همين‌جا ختم نشد و محمدرضا طاهري يكي از مداحاني كه چكي با نام او در فضاي مجازي منتشر شده ضمن تكذيب دريافت اين پول وعده داد كه از شايعه پراكنان به دستگاه قضايي شكايت مي‌كند. او كه در هيئت مكتب‌الزهرا(س) در جمع عزاداران سخن مي‌گفت خاطرنشان كرد: چك ٢٠ ميليون توماني كه تصوير آن را در صفحات مجازي انتشار دادند مسئله‌اي است كاملاً از پيش طراحي شده و هيچ‌كدام از دوستان عزيزم (حاج سعيد آقا، حاج محمود آقا و حاج آقا رضا هلالي) در جريان نبوده و نيستند.

محمد رضا طاهري چك‌هاي منتشر شده را مجعول دانست و اظهار كرد : جاعلان بسيار بي‌دقت اين كار را انجام داده‌اند، چراكه به اسامي شناسنامه‌اي مداحان اشاره نكرده‌اند. اسم كوچك حاج سعيد حداديان و حاج محمود كريمي در شناسنامه متفاوت است و اين در حالي است كه جاعلان اين موضوع را رعايت نكرده‌اند! توضيح بيشتر در اين رابطه را سعيد حداديان يكي ديگر از مداحاني كه نامش در يكي از چك‌ها درج شده بود داد و او هم در واكنشي همراه با كنايه‌اي نسبت به اين ادعا گفت: از سال ۷۲ تاكنون، براي مداحي صحبتي از پول نكرده‌ام. همچنين اگر چكي به نام سعيد حداديان باشد به من نمي‌دهند، چون اسم من در شناسنامه «علي‌اصغر» است! وي با بيان اينكه روح و جسم و جانش از چيزي تحت عنوان چك 20ميليون توماني بي‌خبر است، گفت:

والله بالله تالله چك 20ميليوني تحت عنوان بانك شهر به من نرسيده ولي اگر اين بنده خدا واقعا باني بوده و 20ميليون به من چك داده برداريد بياوريد بدهيد به هيئت؛ چون بدهكار است.حداديان با اشاره به خط خبري كه توسط برخي جريانات براي فعاليت‌هاي انتخاباتي در جريان است، اظهار داشت: وقتي ما با حقوق‌هاي نجومي برخورد مي‌كنيم بايد توقع داشته باشيم چنين فضاهايي را براي ما درست كنند، اما كور خوانده‌اند و بدانند كه موفق نمي‌شوند.

او با نام بردن از محمدرضا طاهري، حاج منصور ارضي و سازور افزود: من و دوستانم اهل اينكه پاكت بگيريم نيستيم چون اصلا ما جلسه‌اي نداريم و اينگونه نيست كه به من بگويند بيا فلان جلسه بخوان فلان قدر به تو پول مي‌دهيم. حداديان ادامه داد: بعضي از اين مسائل هم تا حدودي در راستاي تخريب شهرداري تهران است، برخي جريانات سياسي مي‌خواهند دوجانبه اقدام كنند، هم دستگاه امام حسين(ع) را زير سؤال ببرند و هم شهرداري را. او همچنين همراهي خودش را با طاهري براي پيگيري قضايي شكايت از اتهام زنندگان اعلام كرد.

کد خبر 348981

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha