همشهری آنلاین: رئیس انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی گفت: هر دو نوع کره گیاهی و حیوانی از نظر سلامتی تأیید شده هستند.

مارگارین

به گزارش ایسنا، دکتر هدایت حسینی با اشاره به آزمایش‌های انجام‌شده روی مارگارین و کره حیوانی، خاطرنشان کرد: آزمایش‌های انجام‌شده روی مارگارین و کره حیوانی این نکته را به اثبات می‌رساند که هر دو گروه از سلامت کامل برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه مصرف‌کنندگان از تفاوت این دو آگاهی کامل دارند، افزود: درباره کره گیاهی یا مارگارین، برچسب اطلاع‌رسانی به صورت شفاف وجود دارد و مشتری نیز بدون هیچ مشکلی می‌تواند کالای مورد نظر خود را انتخاب کند.

بنابر اعلام روابط عمومی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی، وی افزود: هرکدام از چربی‌های حیوانی یا گیاهی، مزایای خاص خود را دارد و بهتر است این دو با هم مقایسه نشوند، زیرا همه چیز به گزینش مشتری مربوط می‌شود.

رئیس انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی درباره اعتراض برخی از کارشناسان، مبنی بر چرایی نام نهادن نام کره به چربی گیاهی، گفت: این لفظی است که فرهنگستان زبان فارسی برای آن انتخاب کرده و اگر اعتراضی در این مورد باشد، باید توسط مسئولان فرهنگستان پیگیری شود.

کد خبر 348395

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha