چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: در حالی که بسیاری باور دارند که پردازشگر آیفون ۷ شبیه به نسخه قبلی خود است اما بررسی دقیق فناوری جدید اپل خلاف این نکته را ثابت می‌کند.

اپل

یکی از اولین مشخصه‌ها، وجود دو دوربین است. این ویژگی فراخوانی جدید برای سازگار شدن با هدست واقعیت‌گرا مجازی می‌تواند باشد. دو دوربین باعث می‌شود که دقت در تصویر برداری بالاتر برود و عمیق شود.

در رونمایی از آیفون هیچ‌گونه حرفی از سازگاری با هدست واقعیت‌گرا مجازی گفته نشد. این در حالی است که بسیاری منتظر این خبر بودند.

یکی از استفاده‌هایی که از دو دوربینه بودن آیفون می‌توان کرد زوم کردن بر روی تصاویر با دقت بسیار بالا است. به گفته اپل در آخر امسال کاربران می‌توانند از ویژگی دیگر این دوربین که تصویر برداری عمقی و با جزییات بسیار بالا است بهرمند شوند.

با این دو دوربین؛ اپل حالت‌های تصویر برداری بیشتری را نیز به وجود اورده است که همین اتفاق باعث می‌شود که آیفون از لحاظ تصویر برداری از رقبا جلو بی‌افتد.

فقط دو دوربینه بودن مخصوص iPhone 7 Plus است اما این نشان می‌دهد که اپل قصد سرمایه گذاری بیشتر بر روی صفحه نمایش و دوربین را دارد.

جداي از دوربين اپل قصد دارد ديگر هيچ دكمه‌اي را بر روي محصولاتش قرار ندهد.

وجود هدفون وایرلسی به نام AirPods می‌تواند نشان دهنده این مهم باشد که اپل توانایی اتصال با هر دستگاهی را دارد. چون هدفون به صورت وایرلسی است؛ اپل کوشیده تا بتواند از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هماهنگی لازم را به وجود بیاورد.

iOS 10 که خود باعث شده همه چیز خودکار باشد. ویژگی‌های بسیار زیاد و رابط کاربری آسان باعث شده از لحاظ نرم افزاری این گوشی فوق العاده باشد.

منبع: toptechnews

کد خبر 347703

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha