سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۸۶ - ۱۸:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: محمداصفهانی، خواننده معروف موسیقی پاپ ایرانی در روزهای 11 و 12 آبان در تالار بزرگ کشور برنامه اجرا می‌کند.

به گزارش همشهری آنلاین دراین کنسرت که سرپرستی و تنظیم آهنگ‌های آن برعهده  پویا نیک‌پور است برخی از آثار معروف گدشته محمداصفهانی و نیز برخی قطعات اجرانشده وی برای مشتاقان صدای اصفهانی اجرا خواهد شد.

گزارش همشهری آنلاین حاکیست که کنسرت محمد اصفهانی قرار بود در دو روز برگزار شود، اما به دلیل استقبال خوب، دست اندرکاران اجرایی تصمیم گرفتند که کنسرت را برای دو روز دیگر هم تمدید کنند که یکی از دست اندر کاران این کنسرت به همشهری آنلاین گفت که این کنسرت در روزهای 17 و 18 آبان ماه نیز در تالار بزرگ کشور تکرار خواهدشد.

کنسرت محمد اصفهانی در ساعت 8 روزهای یاد شده برگزار خواهد شد.

محمد اصفهانی از سال‌های میانی دهه هفتاد کار خود را آغاز کرد و نخستین کار وی خواندن روی تیتراژ پایانی سریال تلویزیونی آوای فاخته بود که آهنگسازی آن را فریدون شهبازیان انجام داده بود و در واقع می‌توان گفت وی کشف فریدون شهبازیان بود که بعدها به یکی از مهمترین خوانندگان موسیقی پاپ تبدیل شد و البته در برخی از کارهای شناخته شده تلویزیونی همانند سریال امام حسن (ع) و نیز سریال امام رضا  (ع) به عنوان خواننده آثاری را خواند.

صدای اصفهانی از ظرفیت بالایی برخوردار است و حجم و وسعت بسیار مناسبی دارد

کد خبر 34741

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز