همشهری آنلاین: مدیر امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یک دستگاه اتوبوس ساعت ۷:۵۶ صبح روز دوشنبه به هنگام آماده شدن برای ورود به شناور لندینگ کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو) در محدوده بندر پهل سقوط کرد؛ اما سرنشینان آن توسط نیروهای امدادی این سازمان نجات یافتند.

 یک دستگاه اتوبوس در آب های قشم غرق شد | سرنشینان نجات یافتند

پژمان بهرامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در قشم افزود: این اتوبوس که با 14 سرنشین از شیراز راهی جزیره قشم شده بود، به هنگام سقوط در دریا هشت سرنشین شامل پنج مسافر و سه خدمه داشت.

وی اضافه کرد: تمامی سرنشینان یاد شده با هوشمندی نیروهای امدادی سازمان منطقه آزاد قشم نجات یافتند و این حادثه هیچ گونه تلفات جانی به همراه نداشت.

مدیر امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم در تشریح نحوه نجات دادن سرنشینان اتوبوس غرق شده، گفت: با تلاش نیروهای مستقر در بندر پهل تمام هشت سرنشین از طریق سقف اتوبوس به بیرون منتقل شدند و حال همه سرنشینان خوب است.

بهرامی اظهار کرد: این اتوبوس به هنگام آماده شدن برای ورود به شناور لندینگ کرافت، به دلیل بی احتیاطی راننده و خالی کردن ترمز، از قسمت عقب به داخل دریا سقوط کرد.

وی با اشاره به شرایط جزر دریا، ادامه داد: هم اینک تلاش برای بیرون کشیدن اتوبوس از دریا با مشارکت نیروهای امدادی، پتروساحل، دریابانی و امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، سفر دریایی به جزیره قشم به 2 روش شامل کشتی های مسافربری و انتقال خودرو از طریق لندینگ کرافت در مسیر دو کیلومتری بندر پهل - بندر لافت امکان پذیر است.

کد خبر 346945

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha