این دور از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به‌دلیل مسائل سطحی و کلمات زشت و دعواهای شخصی نامزدها، بیش از هر زمان دیگری به یک شوی تلویزیونی تبدیل شده‌است.

موی مصنوعی و آزمایش پزشکی در شوی انتخابات آمریکا

هر روز حرف جنجالي تازه‌اي از سوي يكي از 2 نامزد جمهوريخواه و دمكرات در صدر اخبار دنيا قرار مي‌گيرد. تازه‌ترين مورد عجيب، امتحان كردن موي سر دونالد ترامپ نامزد جمهوريخواهان از سوي مجري يك برنامه تلويزيوني بود براي اثبات اينكه اين مو مصنوعي نيست. در يك برنامه تلويزيوني ديگر، مجري برنامه از ترامپ درباره وضعيت سلامتي‌اش در مقايسه با هيلاري كلينتون كه به تازگي در يك برنامه رسمي جلوي دوربين‌ها بيهوش شد، پرسيد. ترامپ هم پاكتي از جيبش درآورد و با خواندن جزئيات آخرين آزمايش پزشكي‌اش از ميزان كلسترول خون و چربي و قندش گفت.

كلينتون و ترامپ كه يكي 70و ديگري 69سال سن دارند، علاوه بر اينكه مسن‌ترين نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري آمريكا به‌حساب مي‌آيند، عجيب‌ترين و جنجالي‌ترين هم هستند. كلينتون بعد از چند روز وقفه در تبليغات انتخاباتي‌اش، ديروز بار ديگر برنامه‌هايش را از سر گرفت و در گفت‌وگويي با خبرنگاران گفت كه دوران استراحت به‌دليل بيماري ذات‌الريه فرصت خوبي بود براي اينكه بتواند فكر كند.

کد خبر 346600

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha