مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۰
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی کامل شهرداری پایتخت برای اجرای «طرح استقبال از مهر» در آستانه مهر و بازگشایی مدارس خبر داد.

سرویس مدرسه

مجتبي يزداني گفت: طرح استقبال از مهر كه از 23شهريور‌ماه آغاز شده تا 11مهرماه ادامه خواهد يافت. اين طرح توسط سازمان‌ها و شركت‌هاي زيرمجموعه اين معاونت و نيز مناطق 22گانه شهر تهران با بيش از 63آيتم اجرا خواهد شد.
اين طرح آنگونه كه يزداني گفته در راستاي تدابير شهردار تهران و با هدف ارتقاي سطح خدمات و امكانات مورد نياز فضاهاي آموزشي شهر تهران، تقويت مشاركت مجموعه شهرداري با مراكز آموزشي در شهر، مشاركت‌پذيري دانش‌آموزان در مباحث شهري، زيباسازي، ايمني معابر، بازپيرايي فضاي سبز و بهسازي و زيباسازي محيط‌هاي داخلي و پيرامون مراكز آموزشي آغاز شده است و اكنون اين طرح در شهرداري تهران با جديت هر چه تمام‌تر دنبال مي‌شود.

وي با بيان اينكه اداره كل امور خدمات شهري و بازرسي شهرداري تهران به‌عنوان دستگاه ناظر بر عملكرد مناطق و سازمان‌هاي تابعه حوزه معاونت خدمات شهري و محيط‌زيست است، اظهار كرد: در اين طرح سازمان بوستان‌ها و فضاي سبز، مديريت پسماند، زيباسازي، آتش‌نشاني، شركت‌هاي ساماندهي صنايع و مشاغل شهر، شهربان و حريم‌بان، شهروند و ستاد محيط‌زيست و توسعه پايدار و نيز مناطق 22گانه مشاركت و همكاري دارند. معاون خدمات شهري شهرداري تهران در ادامه اقدامات زير‌مجموعه اين معاونت و نيز مناطق 22گانه شهر تهران را برشمرد و گفت: به همين مناسبت سازمان بوستان‌ها و فضاي سبز شهر تهران به تامين گل شاخه بريده و گلدان براي مناطق جهت توزيع در مراكز آموزشي مي‌پردازد. همچنين ترميم و مرمت فضاي سبز پيرامون و داخل محوطه مراكز آموزشي، هرس درختان و كاشت نهال، درختچه و گل و گياه در باغچه‌هاي داخل محوطه مراكز آموزشي، نصب و ترميم تجهيزات ورزشي، نصب نيمكت و سطل زباله و... ازجمله اقدامات اين سازمان است كه توسط مناطق اجرايي مي‌شود. يزداني در ادامه افزود: سازمان بهشت زهرا همچون سال‌‌هاي گذشته ششمين مراسم زنگ دانش‌آموز شهيد را با عنوان «دانش‌آموزان ديروز، آموزگاران امروز» در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در روز شنبه سوم مهرماه مقارن با آغاز سال تحصيلي جديد در گلزار شهداي بهشت زهرا به ياد 36هزار شهيد دانش‌آموز سراسر كشور برگزار خواهد كرد.

‌وي در ادامه به اقدامات سازمان مديريت پسماند شهر تهران اشاره كرد و گفت: تهيه و تامين كيسه‌هاي آبي‌رنگ بازيافت و مخازن مخصوص جداسازي كاغذ براي مدارس، برگزاري كارگاه و كلاس آموزشي در مدارس با محوريت تفكيك پسماند از مبدا‌، توزيع 5جلد كتب آموزشي با سرفصل‌هاي تفكيك از مبدا‌ زباله ‌تر و خشك و ‌كاهش توليد پسماند از ديگر برنامه‌هاي اين سازمان است.‌معاون شهردار تهران در پايان به بازديد و بررسي نقاط حادثه‌خيز در مدارس و نقاط بي‌دفاع شهري در محيط‌هاي پيراموني مراكز آموزشي ‌ پرداخت .

کد خبر 346533

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha