جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: هیلاری کلینتون، نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری آمریکا، با انتقاد از سخنان رقیب جمهوری خواه خود در مورد ایران، وی را متهم به جنگ افروزی و شروع جنگ احتمالی با ایران کرد.

انتقاد کلینتون از سخنان ترامپ درباره ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دِهیل، «هیلاری کلینتون»، نامزد دمکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا روزجمعه در جریان سخنرانی خود در شهر گرینزبرو، ضمن انتقاد از سخنان اخیر «دونالد ترامپ» درباره ایران گفت: وی (ترامپ) گفته که اگر نظامیان کشور دیگری ما را به سخره بگیرند، نه اینکه شلیک کنند، بلکه تنها به سخره بگیرند، او دستور خواهد داد تا آنها را از آن آبها بیرون کنند.

«کلینتون» افزود: وی با این کار جنگ را شروع خواهد کرد و این دلیل دیگر برای اثبات این است که چرا نتیجه این انتخابات از هر چیزی در طول زندگی ما مهمتر خواهد بود.

گفتنی است، «دونالد ترامپ»، در سخنرانی هفته گذشته خود در فلوریدا گفته بود: هنگامی که قایق های ایرانی به شکلی نامناسب به کشتی های امریکایی نزدیک می شوند ، کشتی آمریکایی باید به سوی ایرانی ها شلیک کنند حتی وقتی که آنها در اطراف کشتی های ما گشت زنی می کنند .

'دونالد ترامپ' نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا قول داد که اگر در انتخابات برنده شود، هر شناور ایرانی را که برای نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس مزاحمت ایجاد کند، به بیرون از آب پرتاب خواهد کرد.

 

کد خبر 346510

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha