همشهری آنلاین: بیست و ششمین شماره ماهنامه قلک به مدیرمسئولی امیر لعلی و سردبیری علی‌اکبر زین‌العابدین، اول شهریور ۹۵ منتشر شد.

قلک

قلک ماهنامه تخصي براي کودکان 3 تا 7 ساله است که با هدف بهبود سبک اقتصادی زندگی منتشر می‌شود. این شماره جدید ماهنامه قلک، این مطالب دیده می‌شود:

· پشمک: این صفحه جديد ماهنامه قلک است که در آن لطيفه‌هاي بامزه برای خردسالان درج شده است.

· بيا بازي: در این بخش کودک با مفاهیم زباله‌های خشک و تر آشنا شده و بازی جذابی در این موضوع انجام می‌دهد.

· گلک: در صفحه «گلک» قلک 26، به معرفي گل قاصدک پرداخته شده و کودکان با اين گل و ویژگی‌های آن آشنا می‌شوند. در پايان از آن‌ها خواسته‌شده با گل قاصدک عکس بگيرند، براي ماهنامه ارسال کنند و جایزه بگیرند.

· ژي‌ژي‌ژي انرژي: در این صفحه کودکان در قالب يک بازي حرکتي، با مفهوم صرفه‌جويي در انرژي آشنا می‌شوند. اين بازي به صورت انفرادي و گروهي قابل اجراست.

· داستان شغل: در پرونده شغل هر شماره از ماهنامه قلک، از مشاغل، ابزارها و مهارت‌های آن به کودکان معرفی می‌شود. موضوع پرونده این شماره «فوتباليست» است و در صفحه ورودی پرونده، تصوير فرزانه توسلي دروازه‌بان تيم ملي فوتبال بانوان مشاهده مي‌شود که در حال بازی است. در اين پرونده داستان «مسي و گاو دروازه‌بان» درج شده است که در آن به مهارت‌های فوتبالیست‌ها اشاره شده.

· من و بچه‌هام: در این قسمت از مجموعه داستاني «قصه‌های من و بچه‌هام» پدر و پسر براي دوچرخه‌سواري در يک روز تابستاني از خانه خارج مي‌شوند ولی بعد از بازگشت متوجه مي‌شوند کليدشان را در خانه گذاشته‌اند و....

· «روباه کاغذي»، «توپ سوراخ»، «يه دونه قناري»، «ماست جغدی»، «بگرد و پیدا کن»،«چی‌بود؟ چی‌شد؟ یه جبه قند»و «توپ سوراخ» دیگر عناوین این شماره ماهنامه قلک است.

مديريت هنري ماهنامه قلک برعهده روشنک فتحي و طراح جلد این شماره مهناز سلیمان‌نژاد است.

نويسندگان و شاعران قلک 26 را کيومرث شريف‌مقدم، زهرا موسوي، شيدا ميرزايي، منصوره عرب‌سرخي، شهرام شفيعي، شهلا شهبازي، سیدنوید سیدعلی‌اکبر، ناصر کشاورز، سمیرا رستگارپور و علی‌اکبر زین‌العابدین تشکیل می‌دهند.

تصويرگران و عکاساني که در اين شماره ماهنامه قلک همکاري داشته‌اند، عبارتند از: الهه بهين، الهه طاهريان، نينا تقي‌زاده، سارا طبيب‌زاده، مريم طباطبايي، سيد ميثم موسوي، نیلوفر میرمحمدی، سام سلماسي، فرهاد سليماني، آرتميس حبيبي‌آزاد، شهرام شيرزادي، مرتضي رخصت‌پناه و روشنک فتحی.

ماهنامه قلک در 36 صفحه رنگي گلاسه با قيمت 6000 تومان، اول هر ماه در کيوسک‌ها، کتاب‌فروشي‌ها، شهرکتاب‌ها و برخي مراکز فرهنگي توزيع مي‌شود. براي دريافت نمايندگي فروش براي فروشگاه‌ها، مدارس و مراکز فرهنگي و همچنين اشتراک سالانه با 88904616- 88904882 تماس بگيريد.

کد خبر 345116

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha