چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
۰ نفر

۲ مرد که با ربودن دختری جوان در شهرستان پارسیان استان هرمزگان او را به بیابان‌های اطراف شهر کشانده و قربانی نقشه شوم خود کرده بودند، سحرگاه دیروز در ملأعام به دار مجازات آویخته شدند.

دختر جوان پس از اين حادثه هولناك چندبار دست به‌خودكشي زد كه هربار خانواده‌اش او را از مرگ نجات دادند.اين پرونده ششم دي‌ماه سال93 به جريان افتاد. آن شب مأموران پليس باخبر شدند دختر جواني كه از سوي مردان ناشناس ربوده شده و مورد آزار و اذيت قرار گرفته بود به بيمارستاني در شهرستان پارسيان در استان هرمزگان منتقل شده است.

آنها راهي بيمارستان شدند و به تحقيق از او پرداختند. وي گفت: ساعاتي قبل درحالي‌كه هوا تاريك شده بود در راه رفتن به خانه برادرم بودم و خبر نداشتم كه 2نفر در حال تعقيب من هستند. به محض اينكه قصد ورود به حياط خانه برادرم را داشتم، ناگهان 2مرد جوان به من حمله كردند و يكي از آنها دستش را روي دهانم گذاشت و ديگري با چاقو شروع به تهديد من كرد. آنها به زور مرا سوار خودرويي كردند و به سمت بيابان‌هاي اطراف رفتند.

در بين راه با التماس از آنها مي‌خواستم كه رهايم كنند اما وقتي خودرو در منطقه‌اي كاملا خلوت توقف كرد، آنها به زور مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند و با استفاده از گوشي خودم، اقدام به فيلمبرداري كردند. ساعتي بعد درحالي‌كه از حال رفته بودم، مرا سوار ماشين كردند و به طرف شهر به راه افتادند.

در بين راه نيز تهديد كردند اگر شكايت كنم، فيلم سياه را در اينترنت پخش مي‌كنند و آبرويم را مي‌برند. مردان شيطان‌صفت مرا روبه‌روي دانشگاه علمي كاربردي شهر از ماشين به بيرون پرت كردند و متواري شدند. لحظاتي بعد، راننده يكي از خودروهاي عبوري با ديدن وضعيت من، به كمكم آمد و مرا به بيمارستان منتقل كرد.

زن جوان مي‌گفت چهره يكي از آدم‌ربايان را به‌خاطر دارد؛ بنابراين مأموران با كمك وي به چهره‌نگاري از او پرداختند و تصوير فرضي وي به‌دست آمد. از سوي ديگر اين زن مشخصات ظاهري خودروي مردان شيطان‌صفت را به‌خاطر داشت اما جز چند عدد، چيزي از شماره پلاك ماشين در ذهنش نمانده بود.

مأموران با همين سرنخ به جست‌وجوهاي تخصصي پرداختند. آنها ده‌ها خودرو با اين مشخصات را شناسايي كردند و به بررسي مشخصات صاحبان‌شان پرداختند تا اينكه در نهايت به‌خودرويي رسيدند كه مشخصات صاحب آن با تصوير چهره‌نگاري يكي از متهمان مطابقت داشت.

اين مرد پس از 3روز تحقيقات تخصصي دستگير شد و با اينكه مأموران او را در بين چند متهم ديگر قرار داده بودند اما شاكي پرونده وي را شناخت. به اين ترتيب متهم لب به اعتراف گشود و همدستش را لو داد. با دستگيري دومين متهم، پرونده آنها به دادگاه كيفري استان هرمزگان فرستاده شد.

در جلسه دادگاه، زن جوان توضيح داد چطور پس از اين حادثه دچار مشكلات روحي و رواني شده و حتي چندبار دست به‌خودكشي زده است اما هربار خانواده‌اش او را از مرگ نجات داده‌اند. در ادامه متهمان نيز اعتراف كردند آن شب با ديدن اين زن وسوسه شده و براي همين او را ربوده و به وي تجاوز كرده بودند. در چنين شرايطي دادگاه رأي به اعدام هر دو متهم داد كه اين رأي مدتي بعد در ديوانعالي كشور نيز تأييد شد. به اين ترتيب مقدمات اجراي حكم فراهم شد و سحرگاه ديروز مردان شيطان‌صفت در بلوار ساحلي بندرعباس به دار مجازات آويخته شدند.

  • عاملان جنايت حميديه مجازات شدند

همزمان با اجراي حكم مردان متجاوز، 3مرد شرور كه در جريان حمله به ايستگاه پليس 3نفر از مأموران را به شهادت رسانده بودندنيز صبح ديروز به دار مجازات آويخته شدند. اين جنايت روز 13فروردين‌ماه سال 94در پارك گمبوعه حميديه در استان خوزستان اتفاق افتاد. گروهي از مأموران پليس در قالب طرح نوروزي داخل چادري مستقر بودند كه ناگهان چند مرد مسلح به آنها تيراندازي كردند. در جريان اين حادثه 3نفر از مأموران به شهادت رسيدند و 2نفر ديگر مجروح شدند.

در جريان تحقيقات تخصصي عاملان جنايت دستگير شدند و تحقيقات درباره متهمان نشان داد آنها علاوه بر شهادت مأموران پليس در تخريب مركز لرزه نگاري منطقه حميديه، حمله به كاروان راهيان نور و اقدامات تروريستي ديگري نيز دست داشته‌اند. به اين ترتيب 3نفر از آنها به اعدام محكوم شدند و دادگاه ساير متهمان را به حبس محكوم كرد. در چنين شرايطي صبح ديروز 3مرد محكوم در حميديه به دار مجازات آويخته شدند.

کد خبر 343573

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha