دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: دومین آلبوم مشترک پژمان حدادی و پویان بیگلر همزمان با اجرای کنسرتی در فرهنگسرای نیاوران رونمایی خواهد شد.

پژمان حدادی نوازنده سازهای کوبه‌ای ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین گفت: پیش از این هم با آقای بیگلر که از نوازندگان و موزیسین‌های خوب و آتیه‌دار در حوزه موسیقی دستگاهی است یک آلبوم و کنسرت‌های مختلف داده بودم و اکنون و همزمان با رونمایی از آلبوم تازه‌مان کنسرتی را به به صورت بداهه در فرهنگسرای نیاوران به صحنه خواهیم برد.

 کنسرت بداهه‌نوازی پویان بیگلر نوازنده تار و سه‌تار و‌آهنگساز و پژمان حدادی نوازنده تمبک پنجم شهریورماه امسال در تالار اصلی فرهنگسرای نیاوران تهران به صحنه می‌رود.

در این کنسرت قرار است پویان بیگلر به همراه پژمان حدادی قطعاتی را در موسیقی دستگاهی ایرانی اجرا کنند.

آلبوم  قبلی این دو هنرمند «سفر خاموش» نام  داشت که حاصل نوازندگی تار بیگلر با تمبک حدادی بود که در فضایی بداهه و با کمترین تمرین و یک نفس در استودیو ضبط و از سوی موسسه فرهنگی هنری هزار نغمه بسته‌نگار منتشر شد.

«آیان» اثری در دستگاه راست پنجگاه است که به عنوان دومین اثر این دو هنرمند از کار افزونتر و هماهنگی‌های بیشتر‌آنها خبر می‌دهد که از سوی  موسسه فرهنگی _هنری « پرده هنر موسیقی» در شب کنسرت این دو هنرمند رونمایی و منتشر خواهد شد.

کد خبر 343313

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha