همشهری آنلاین: نماینده مردم قم در مجلس گفت: نماینده دو شهر دلیجان و محلات، شورای شهر و مردم این دو شهر خواهان پیوستن به قم هستند و ما نیز پیگیر ملحق‌ کردن این شهرها به قم هستیم.

استان قم

به گزارش تسنيم، احمد امیرآبادی یکی از مشکلات استان قم را تک شهرستان بودن دانست و اظهار داشت: یکی از شاخص‌های تعلق بودجه‌های کشوری موقعیت جغرافیایی، وسعت و تعداد شهرستان‌های یک استان است که قم به علت تک شهرستان بودن نتوانسته آن‌چنان‌که بایدوشاید در ساختار کشوری جایگاه خود را کسب کند.

وی بابیان اینکه صحبت‌هایی در دولت قبل با وزارت کشور درباره ملحق شدن دلیجان و محلات به قم شده بود، خاطرنشان کرد: این موضوع تا حدودی پیش رفت که دولت یازدهم در آغاز فعالیتش هر گونه تغییرات در تقسیمات کشوری را متوقف کرد که اخیراً آقای لاریجانی رئیس مجلس این تصمیم دولت را باطل اعلام کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نماینده این دو شهر، شورای شهر و مردم این شهرها خواهان پیوستن به قم هستند که مخالفت دو نماینده دیگر استان مرکزی برای پیوستن آن‌ها به قم مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی به برگزاری با جلساتی با نوبخت رئیس سازمان برنامه‌ریزی کشور اشاره کرد و گفت: ما در این جلسات درخواست کرده‌ایم استان قم از نظر ساختاری بررسی مجدد شود و نوع عضویت کارکنان قم و ردیف سایر هزینه‌ها تغییر یابد.

امیرآبادی افزود: متأسفانه هزینه‌هایی که باید بابت تکریم ارباب‌رجوع هزینه شود به علت نبود ساختار مناسب به‌منظور اضافه‌کاری کارکنان و هزینه‌های دیگر پرداخت می‌شود.

کد خبر 342915

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha