سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سومین برنامه از دور جدی برنامه هزار صدا با حضور فریدون شهبازیان، آهنگساز و موزیسین برجسته و همراهی حمید رضا نوربخش و سید عباس سجادی به عنوان سه داور این برنامه روز پنج شنبه ۱۴ مرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

آرش نصیری، کارشناس مجری و مدیر مجموعه برنامه هزار صدا ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین گفت: در برنامه‌های بخش سنتی هزار صدا  به دلیل محدودیت‌های زمانی و نیز طولانی بودن هر اجرا در مقایسه با بخش پاپ امکان ارائه سه یا چهار اجرا در هر برنامه نیست و لذا همین محدودیت دست ما را در پذیرش گروه‌های بیشتر می‌بندد.

وی با ابراز خرسندی از حضور فریدون شهبازیان در این برنامه گفت: بعد از برگزاری جلسه شهریورماه در بخش سنتی فینال دور جدید(برنامه‌های بهار و تابستان ۱۳۹۵) برگزار و دور بعدی ما از مهرماه آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش در این برنامه که عصر روز پنج شنبه 14 مرداد ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود، در کنار فریدون شهبازیان، حمیدرضا نوربخش برای بخش آواز و سیدعباس سجادی برای داوری شعر  به ارزیابی آثار می‌پردازند.

 همچنین بامداد فلاحتی با نوازندگی بهزاد خدارحمی خواننده مهمان این برنامه خواهند بود. این دو هنرمند پیش از این همکاری‌هایی با استاد فریدون شهبازیان داشته‌اند و همچنین به زودی آلبوم مشترک دیگری از آنها منتشر خواهد شد.

کد خبر 341904

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha