مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
۰ نفر

نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران۲۰۱۶ امروز رسما با حضور رئیس‌جمهور، چندین وزیر، شهردار تهران و رئیس شورای‌عالی استان‌ها در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران افتتاح می‌شود.

اين اجلاس با حمايت و همكاري بيش از 20نهاد شامل وزارتخانه‌ها، شوراهاي شهر، شهرداري‌ها، سازمان‌ها و اتاق‌هاي بازرگاني برگزار مي‌شود. اجلاس جهاني شوراها و شهرداران2016 به‌مدت 2روز يعني 30 و 31تيرماه برگزار خواهد شد. اجلاسي كه در آن از آخرين دستاوردهاي علمي و تخصصي جهان در عرصه مديريت شهري، با حضور قريب به 2هزار نفر از اعضاي شوراهاي اسلامي شهرها و شهرداران سراسر كشور، روساي شورا شهر و شهرداران از كشورهاي روسيه، هندوستان، لبنان، كرواسي، تركيه و گينه رونمايي مي‌شود.

همچنين بيش از 100نفر از صاحب‌نظران، سرمايه‌گذاران بين‌المللي از كشورهاي انگلستان، آمريكا، ايتاليا، سوئيس، كره‌جنوبي و... در تالار مذاكرات سرمايه‌گذاري‌ جلسه خواهند داشت. در اين اجلاس جهاني بيش از 30پنل و نشست تخصصي با حمايت علمي سازمان‌هاي ذيربط برپا خواهد شد.گفتني است تالار مذاكرات سرمايه‌گذاري اين اجلاس نيز با اختصاص ميز مذاكراتي ميزبان شهرداري‌هاي كشور و شركت‌هاي سرمايه‌گذار داخلي و خارجي فعال در حوزه‌هاي مختلف مديريت شهري است.

کد خبر 340529

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha