سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
۰ نفر

همشهری‌ آنلاین: در بین کسانی که برای خرید باشگاه المپیک مارسی فرانسه درخواست دادند، نام یک ایرانی دیده می‌شود و به نظر می‌رسد بیشترین پیشنهاد را نیز ارائه کرده است.

باشگاه مارسی

به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از سایت اکیپ، مارگاریتا لویی دریفوس، مالک باشگاه المپیک مارسی که قصد دارد این باشگاه را به فروش برساند، عجله‌ای برای این کار ندارد. او در حال‌ حاضر دو راه دارد یا اینکه سریعا باشگاه را بفروشد و یا اینکه چند ماه برای بررسی پیشنهادات جدیدتر صبر کند.

پیشنهادات مختلفی برای خرید باشگاه المپیک مارسی بر روی میز هستند و به نظر می‌رسد این باشگاه تا مدتی دیگر به یکی از خریداران واگذار شود. دریفوس در شهر محل تولد خود در سوئیس و جایی دور از هواداران مارسی، خود را برای امضا کردن قرارداد فروش باشگاه آماده می‌کند.

در ابتدای سال مهدی الگلویی، یکی از نزدیکان دریفوس و بازیگر و کارگران فرانسوی، فرانسوا دو بروتوی به همراه ونسان لبرون کسانی بودند که اعلام کردند دوست دارند این باشگاه را بخرند. رقم این پیشنهاد هر کدام از آنها بین 65 تا 80 میلیون یورو است.

در میان پیشنهادات خرید المپیک مارسی نام یک ایرانی نیز به چشم می خورد. این سرمایه‌گذار پیشنهاد خرید 100 میلیون یورویی باشگاه را داده است.

کد خبر 340483

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha