دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: نینتندو بازی جدید Pokémon GO را برای پلتفرم‌های موبایل عرضه کرده است؛ آن هم به صورت محدود و فقط در کشورهای ایالات متحده، استرالیا و نیوزیلند.

پوکمن گو

با این حال، طبق آمارهای منتشر شده، تنها در چهار روزی که از عرضه‌ی این بازی گذشته بود، Pokémon GO بیش از ۷٫۵ میلیون بار دانلود شده است.

طبق گزارشی که موسسه‌ی آماری SensorTower منتشر کرده است، دانلودهای بازی Pokémon GO مجموعا روی فروشگاه گوگل‌پلی و اپ‌استور اپل، ۷٫۵ میلیون بار دانلود شده.

 بر اساس این آمار منتشر شده، از این ۷٫۵ میلیون دانلود، ۵ میلیون متعلق به گوشی‌های اندرویدی است.

نکته‌ی جالب‌تر، مقدار درآمدی است که Pokémon GO از فروش درون-برنامه‌ای دارد. موسسه‌ی آماری Sensor Tower می‌گوید که Pokémon GO فقط روی پلتفرم iOS روزی ۱٫۶ میلیون دلار درآمدزایی دارد.

 این مقدار، حتی از بازی بزرگی مثل کلش رویال (Clash Royale) بارها بیشتر است. بازی کلش رویال روزی ۳۵۰ هزار دلار درآمد دارد.

البته می‌توانیم مطمئن باشیم که با گذشت زمان و فروکش کردن جو بوجود آمده، احتمالا این مقدار درآمد، پایین خواهد آمد.

موسسه‌ی App Annie که به بررسی اپ‌های موبایل می‌پردازد، طبق گزارشی گفته است که بازی Pokémon GO توانسته است رکورد سریع‌ترین بازی درآمدزا را در اپ‌استوراپل بشکند.

ارزش سهام نینتندو، به لطف بازی Pokémon GO به بالاترین میزان خود از سال ۱۹۸۳ میلادی رسیده است.

تعداد کاربران فعال Pokémon Go هرروز رو به افزایش است و در آینده‌ی نزدیک این بازی می‌تواند تبدیل به رقیب توییتر در این زمینه شود.

منبع: Ubergizmo

کد خبر 340378

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha