طرح اصلاح ترافیکی صورت گرفته در منطقه ۱۲ در محدوده میدان بهارستان دقیق و کامل است و اگر ایراداتی داشته باشد، همزمان با رصد طرح، اصلاحات آن انجام می‌شود.

عابد ملكي شهردار منطقه در اين‌باره گفت: ارزيابي‌ها از اجراي طرح در سه روز گذشته بسيار مثبت بوده اما طبيعت هر تغييري ايجاد بار ترافيكي است و با توجه به اينكه مردم هنوز آشنايي كامل با تغييرات اعمال شده ندارند ممكن است در انتخاب مسير و رسيدن به مقصد دچار مشكل شوند كه از اين جهت شهرداري از مردم عذرخواهي مي‌كند. وي گفت: از شهروندان خواهشمنديم با عوامل شهرداري و پليس راهور همكاري خوبي داشته باشند.

روزهاي جمعه و شنبه طرح به شكل مناسبي اجرا شد و حتماً توجه به بازخوردهاي طرح ادامه خواهد داشت تا اگر اصلاحي لازم است در دستور كار شهرداري و پليس قرار گيرد. شهردار منطقه 12تصريح كرد: جلسات مداومي براي آناليز طرح برگزار مي‌شود تا اگر طرح اشكالاتي داشته باشد آن را برطرف كنيم و طرح را با تغييرات ترافيكي ديگري كه در آينده اعلام خواهد شد ادامه مي‌دهيم. البته اين طرح آزمايشي نيست‌. اجراي اين طرح به جز خيابان‌هاي اصلي تعدادي از خيابان‌هاي فرعي را درگير مي‌كند كه آنها نيز به‌طور همزمان رصد و مديريت مي‌شود.

  • رفع مشكلات ترافيكي منطقه 12در روزهاي آينده

با اجراي كامل طرح تغيير جهات ترافيكي منطقه 12 مشكل ترددهاي گذري و ترافيك اين محدوده رفع خواهد شد. به گفته سرگرد بهاري رئيس پليس راهور منطقه 12اجراي هر طرح شهري به‌ويژه تغيير جهات ترافيكي در ابتدا با مشكلاتي روبه‌رو خواهد بود. اين طرح نيز قطعا در ابتدا با مشكلاتي روبه‌رو خواهد بود كه اين مسائل به مرور زمان در روزهاي بعد برطرف خواهد شد. وي ‌ ادامه داد:
در واقع اجراي كامل اين طرح امكان دسترسي شهروندان را به منطقه12بهتر و راحت‌تر خواهد كرد و به همين دليل از شهروندان نيز مي‌خواهيم در اجراي اين طرح مشاركت داشته باشند.

رئيس پليس راهور منطقه 12با بيان اينكه در روزهاي ابتدايي اجراي اين طرح شهروندان دچار سردرگمي خواهند شد، يادآور شد: عمده مشكلات شهروندان در روزهاي ابتدايي اجراي اين طرح در انتخاب مسيرهاي جايگزين خواهد بود كه در روزهاي آينده اين مشكل نيز برطرف خواهد شد.

وي همچنين درباره مشكل ترافيكي اين منطقه بعد از اجراي طرح نيز توضيح داد: بزرگ‌ترين مشكل ترافيكي ما در محدوده خيابان مجاهدين اسلام، گره ترافيكي در خيابان ناطقي به‌خاطر عرض كم اين معبر و ورودي آن به ميدان ابن سينا به‌خاطر واقع شدن ايستگاه متروي دروازه شميران است كه خروج تعداد بالاي مسافر در ساعات پيك سفر ( صبح‌ها از ساعت7:30تا 8:30و بعدازظهرها از ساعت 19تا 21‌ ) را به همراه دارد.

کد خبر 339437

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha