همشهری آنلاین: سید مهدی رحمتی کاپیتان و دروازه‌بان استقلال می‌گوید به این تیم برای فصل آینده بسیار امیدوار است. او از استقلال و اردوی آن در ارمنستان می‌گوید

rahmati

به گزارش ایسنا، سید مهدی رحمتی کاپیتان و دروازه‌بان استقلال در اظهاراتی درباره اردوی آبی‌ها در ارمنستان گفت: شرایط کمپ بسیار عالی است. مهم‌ترین چیزی که برای ما وجود دارد، تغذیه و زمین تمرینی مناسب است. شرایط آب و هوایی بسیار خوبی در اینجا وجود دارد و تلاش می‌کنیم با استفاده از این شرایط برای بازی‌های لیگ برتر آماده شویم.

وی اضافه کرد: خیلی تعجب آور است که ما کمپی با این شرایط در ایران نداریم. شش هفت زمین تمرینی در اینجا وجود دارد که کیفیت‌های یکسانی دارند. سالن‌های بدنسازی و استخر مناسبی در این جا وجود دارد. آرامشی که در اینجا داریم می‌تواند به ما خیلی کمک کند.

دروازه بان استقلال در پاسخ به این سوال که تیمش تا چه میزان به آمادگی لازم رسیده است، عنوان کرد: کادرفنی جدید استقلال تلاش زیادی می‌کند. با استفاده از دستگاه GPS و تمرینات تلاش خود را می‌کنیم تا به آمادگی برسیم. فکر می‌کنم 40 درصد آمادگی بازیکنان به جلو رفته است و بخش بزرگی از بدنسازی ما باقی مانده است و مسلما وقتی از اینجا به تهران برگردیم به شرایط بازی نزدیک‌تر می‌شویم و آماده مسابقات می‌شویم. فکر می‌کنم تا روز دهم در اینجا دیگر نایی نداشته باشیم.

او در پاسخ به سوالی درباره GPS و استفاده از آن در تمرینات استقلال، بیان کرد: علم درحالی پیشرفت است. GPS ها به کادرفنی کمک می‌کند تا از شرایط بدنی بازیکنان اطلاعات بیشتری کسب کنند. با این دستگاه می‌توان متوجه شد که وضعیت بازیکنان چگونه است و برای خود بازیکنان هم کری‌های خودش را دارد که مثلا چه کسی بیشتر دویده است. مجموع این مسائل به تیم کمک می‌کند و اصلی ترین چیز این است که شما در تیمتان مصدوم نداشته باشید. با این وسیله کادرفنی متوجه می‌شود که کدام بازیکن مثلا شرایط بدنی‌اش به شکلی است که ادامه تمرین می‌تواند باعث مصدومیتش شود و این مسئله به تیم کمک می‌کند.

رحمتی در پاسخ به این سوال که چطور بازیکنان استقلال با حوض‌های آب یخ بعد از بازی کنار آمده‌اند، گفت: خود من هم با این مسئله به اجبار کنار آمده‌ام چون خیلی برای من سخت است (باخنده). البته این کار خیلی به بازیکنان کمک می‌کند.

وی درباره شرایط خودش اظهار کرد: فصل گذشته با تمام فراز و نشیب‌هایش تمام شد. من تلاش خود را کردم تا مفید باشم و یک عده‌ای می‌گویند اینطور نبود و عده‌ای دیگر می‌گویند مفید بود. برای هر دو طرف احترام قائل هستم. مهم این است که خود آدم از خودش راضی است یا نه. من تلاش خود را کردم و با تلاش خود به آسیا رسیدیم و فینالیست جام حذفی شدیم. با این‌حال شرایط امسال ما خیلی بهتر از پارسال است و جوانان فصل گذشته تیم ما با تجربه‌تر شده‌اند و چند بازیکن در سطح ملی جذب کرده‌ایم و این کمک می‌کند تا روند رو به رشد خود را سریع‌تر طی کنیم. خود من فکر می‌کنم با این بدنسازی‌ای که هیچ‌گاه در طول بازی‌گری‌ام انجام نداده بودم، شرایط جوری شود تا امسال بازی‌های خوبی را انجام دهیم و هواداران را به استادیوم بیاوریم و اتفاقات تلخ سال گذشته را جبران کنیم. البته برای رسیدن به این هدف باید هواداران به ما کمک کنند و به جوانان ما کمی فرصت دهند.

کاپیتان استقلال درباره عملکرد آبی‌ها در فصل نقل و انتقالات، عنوان کرد: استقلال در یارگیری بازیکنان خیلی خوبی را جذب کرده است. مهم‌ترین نکته این است که بازیکنان استقلال با انگیزه کار می‌کنند و اگر خدا کمک کند، امسال روزهای خوبی را برای استقلال می‌بینم.

او درپاسخ به سوالی درباره استقبال هواداران از تمرینات استقلال، بیان کرد: هواداران استقلال در سرما و گرما از ما حمایت کرده‌اند و نظر لطفشان است که در تمرینات حاضر می‌شوند. حضور آنها خیلی موثر است و آنها با حضورشان باعث می‌شوند تا بازیکنان تلاش بیشتری کنند و امیدوارم حضور گرم آنها ادامه دار باشد و بتوانیم گوشه‌ای از محبت آنها را جبران کنیم. حضور هواداران باعث می‌شود تا بازیکنان تازه به استقلال آمده جو را درک کنند قبل از اینکه لیگ آغاز شود.این در نهایت باعث می‌شود تا استقلال بهتر در طول فصل کار کند.

دروازه‌بان استقلال در پایان با تمجید از هواداران تیمش، اضافه کرد: هواداران بدون توجه به حواشی و حرف‌هایی که زده می‌شود، تیم را حمایت کنند. برخی از حواشی می‌خواهند استتقلال را از هدفش دور کنند. هواداران از بازیکنان جوان و جدید استقلال حمایت کنند و به ما کمک کنند به هدف خود برسیم. رسیدن به هدف مد نظر باعث سربلند و خوشحالی هواداران می‌شود.

کد خبر 339249

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha