همشهری‌آنلاین: انتخابات هیات مدیره خانه موسیقی عصر یکشنبه ۱۳ تیر با حضور اکثریت اعضای منتخب مجامع عمومی ده گانه این نهاد برگزار و برای نخستین بار و بعد از چند دوره سه عضو تازه به ترکیب اضافه شدند : بهداد بابایی، مسعود شعاری و هنگامه اخوان.

به گزارش همشهری آنلاین مجمع عمومی نهایی خانه موسیقی بعد از برگزاری انتخابات و مجامع عمومی ده کانون این نهاد عصر یکشنبه برگزار شد و بعد از رای گیری حمیدرضا نوربخش با ۴۴ رای،داود گنجه‌ای با ۴۲ رای، مسعود شعاری با ۳۵ رای، تقی ضرابی با ٣۴رای، هنگامه اخوان با ٣٢رای، سید محمد میرزمانی با ٣١رای و بهداد بابایی با ٢٨رای به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین «فرمان مرادی» به عنوان عضو علی البدل اول، رضا موسوی‌زاده عضو علی البدل دوم انتخاب شدند. در این میان «آذر هاشمی» نیز با ۳۹ رای به عنوان بازرس اصلی هیئت مدیره و پوژنگ پروازی (بازرس علی البدل) انتخاب شدند.

تمام اعضای مجمع عمومی خانه موسیقی (۵٠نفر) در انتخابات مشارکت داشتند.

بر اساس انتخاب صورت گرفته کانون‌های پژوهشگران،خوانندگان کلاسیک،نوازندگان کلاسیک،ناشران،سازسازان و صدابرداران هیچ نماینده‌ای در هیات مدیره ندارند و در مقابل از کانون‌های خوانندگان ایرانی(دو نماینده) مدرسان(دو نماینده که یکی بازرس است)، نوازندگان ایرانی(دو نماینده) و آهنگسازان(دو نماینده) در ترکیب تازه هیات مدیره حضور دارند.

محمد سریر، داریوش پیرنیاکان، نصرالله ناصح‌پور و زیدالله طلوعی از جمله افرادی‌اند که در دوره‌های گذشته عضو هیات مدیره خانه موسیقی بودند اما در این دوره در ترکیب هیات مدیره حضور ندارند.

کد خبر 338995

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha