همشهری‌آنلاین: دیدار حساس دو رقیب دیرین اروپایی در مرحله یک چهارم نهایی بازیهای جام قهرمانی اروپای فرانسه ۲۰۱۶ در وقت قانونی و اضافی به نتیجه‌آی نرسید تا در نهایت در ضربات پنالتی این تیم آلمان بود که توانست با ضربه گل هکتور بر ایتالیا غلبه کرده و به مرحله نیمه‌ نهایی رقابت‌ها راه یابد.

به گزارش همشهری‌ آنلاین در نیمه نخست از حساس‌ترین بازی جام ملت‌های اروپا، به رغم تلاش‌های دو تیم حادثه خاصی رخ نداد و دو تیم بیشتر به ارزیابی یکدیگر پرداختند.

در نیمه دوم این بازی اما این آلمان بود که بر هجوم خود به دروازه ایتالیا افزود و در نهایت در دقیقه ۶۳ بازی توانست با یک برنامه گروهی از جناح چپ ایتالیا با ضربه‌ای دقیق و حساب شده از سوی مسعود اوزیل گل نخست را وارد دروازه بوفون ایتالیایی کند.

آلمان ایتالیا

۱۵ دقیقه بعد این ایتالیا بود که بر اثر خطای هند بازیکن آلمان یک پنالتی نصیبش شد و لئوناردو بونوچی آن را در جهت حرکت نویر، دروازه‌بان آلمان در داخل دروازه جای داد تا بازی یک - یک مساوی شود و آلمان نخستین گل خود در این جام را دریافت کند.

تلاش‌های دو تیم در وقت قانونی نتیجه‌ای نداد و در نهایت کار به وقت اضافه کشیده شد. در نیمه نخست وقت اضافه تلاش‌های دو تیم نتیجه نداد و نیمه دوم نیز حادثه خاصی رخ نداد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

 در ضربات پنالتی ضربه اول را  این سینیه از تیم ایتالیا زد که در خلاف جهت حرکت نویر آن را گل کرد. کروز نیز توپ را گل کرد اما پنالتی دوم تیم ایتالیا را  زاسا به بالای دروازه زد و پنالتی آلمان نیز از سوی مولر زده و توسط بوفون مهار شد.

ضربه سوم را  بازالی درون دروازه آلمان جای می دهد و در مقابل مسوت اوزیل توپ را به تیر دروازه می کوبد. 

پنالتی چهارم را پله به خارج از دروازه زد تا آلمان با ضربه گرایسلر به بازی بازگردد. 

ضربه پنجم را هم نیز  نویر از بولوچی گرفت تا  و شو اشنایدر با ضربه به خارج کار را به تک پنالتی‌ها کشاند.

پنالتی‌های ششم، هفتم و هشتم هر دو تیم  گل شد.

پنالتی نهم  را نویر گرفت تا  در نهایت هکتور با کوبیدن ضربه به گل توانست آلمان را بعد از ۵۴ سال به مرحله بعدی راه یابد.

در کلیت بازی این آلمان‌ها بودند که مالکیت توپ بیشتری بر بازی داشتند و در مقابل میزان دوندگی بازیکنان ایتالیا بیشتر از آلمان بود.

کد خبر 338872

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha