همشهری آنلاین: پیکر مرحوم علی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان وزیر پیشین راه و ترابری صبح سه شنبه بر روی دستان اقشار مختلف مردم با حضور زنگنه وزیر نفت،ابتکار معاون رئیس جمهوری، قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و جمعی دیگر مسئولان در نیاوران پایتخت تشییع شد.

دادمان

به گزارش ایرنا مراسم تشییع پیکر مرحوم دادمان از محل حسینیه شاه حسینی واقع در خیابان شهید باهنر (نیاوران)، خیابان منظریه یک به سمت امام زاده علی اکبر (ع) در چیذر برگزار شد.

آیین وداع با پیکر آن مرحوم نیز شب گذشته در حسینیه بیت النور واقع در نازی آباد خیابان مدائن با حضور اقشار محتلف مردم برگزار شد.

این گزارش حاکی است مراسم سوم مرحوم علی دادمان روز پنجشنبه دهم تیرماه، مصادف با بیست و پنجم ماه رمضان الکریم از ساعت 17 تا 18:30 در مسجد الرسول (ص) واقع در میدان شهید طهرانی مقدم (کاج) سعادت آباد برگزار می شود.

بر اساس این گزارش هفتمین شب خاکسپاری مرحوم کربلایی علی دادمان نیز روز یکشنبه سیزدهم تیرماه، مصادف با بیست و هشتم رمضان الکریم از ساعت 18 الی 19:30 در مسجد نور میدان فاطمی برگزار خواهد شد.

در پی درگذشت علی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان وزیر راه و ترابری در دولت هفتم، هیاتی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب برای عرض تسلیت در منزل شهید دادمان حضور یافتند.

این هیأت ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم دادمان، مراتب تسلیت و تعزیت رهبر انقلاب را به مناسبت ضایعه درگذشت فرزند ارشد شهید دادمان، به خانواده ی آن مرحوم ابلاغ کردند.

علی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان که مدت ها با بیماری سخت و طاقت فرسای سرطان دست به گریبان بود، صبحگاه بیست و یکم ماه رمضان همزمان با سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) دعوت حق را لبیک گفت.

کد خبر 338423

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha