سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: کتاب فروش بیمه به روش بیمه‌فروش تالیف جهانشاه محرابیان و با پیشگفتاری از پرویز درگی، مدرس دانشگاه، مشاور و محقق بازاریابی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.

فروش بیمه به روش بیمه‌فروش

حرفه‌ی فروشندگی دست‌خوش تغییرات زیادی است و بازار بیمه هر روز رقابتی‌تر از روز گذشته می‌شود، از این رو هر فروشنده‌ی بیمه نیز باید تصمیم بگیرد که با این تغییرات، تغییر کند و خود را برای رقابت بیشتر آماده سازد. بازار پررقابت امروز نیازمند آن است که فروشنده‌های بیمه روش‌های حرفه‌ای و کاربردی فروش بیمه را فرابگیرند و با به کارگیری آن به فروش خود بیفزایند و خود را از سیارین متمایز سازند.

کتاب فروش بیمه به روش بیمه‌فروش برای کمک به تمامی افرادی است که هم‌اکنون مشغول فروش بیمه هستند و با اینکه دوست دارند در آینده در این حرفه مشغول به کار شوند، و نیز فروشنده‌های بیمه که به پیشرفت و موفقیت خود علاقه‌مند هستند. تمام مطالب این کتاب بر مبنای مطالعات و تجربیات فروش‌هایی است که در مدت فالیت طولانی نویسنده و همکارانش و سایر فروشنده‌های بیمه اتفاق افتاده است. روش‌های بیان شده در کتاب، قبلا آزمون خود را پس داده‌ است و در طول این سالها با آموزش این روشها و به کارگیری آنها به وسیله‌ی فروشنده‌های بیمه که در کلاسها و کارگاه‌ها شرکت کرده‌اند، بیش از پیش کاربردی بودن آنها مشخص شده است.

فروش بیمه در کتاب فروش بیمه به روش بیمه‌فروش به صورت گام به گام ارائه شده است و مطالب ارائه شده مخصوص فروش یک بیمه‌ی خاص نیست. خواننده با مطالعه‌ی این کتاب می واند از نیازهای بیمه‌ای بیمه‌گذارن باخبر شود و بیمه‌های مورد نیاز را به آنها ارائه دهد. بلکه با به کارگیری روشهای آن می‌توان هر بیمه‌ای را به خریداران بیمه و بیمه‌گذاران به فروش رساند. همچنین این کتاب برای آموزش کارکنان به عنوان یک درس روزانه به منظور فروش بیمه و برگزاری و هدایت یک جلسه‌ی فروش، گزینه‌ی مناسبی است.

راهکار آسان برای فروش بیمه، موارد مهم در فروش بیمه، انواع فروشنده‌های بیمه، انگیزه‌های خرید بیمه، عواملی که باعث تصمیم‌گیری به خرید بیمه می‌شود، تشویق خریداران بیمه به صحبت کردن، مذاکره‌ی فروش بیمه، یادگیری روش گذر از هفت‌خوان بیمه، افزایش فروش بیمه از جمله مطالبی است که در کتاب « فروش بیمه به روش بیمه‌فروش » به آنها پرداخته شده است.

فهرست مطالب کتاب «فروش بیمه به روش بیمه‌فروش» به شرح زیر است:

فصل اول: آنچه باید بدانید
فصل دوم: موارد مهم در فروش بیمه
فصل سوم: فروشنده‌های بیمه
فصل چهارم: انگیزه‌های خرید بیمه
فصل پنجم: عواملی که باعث تصمیم گیری خرید بیمه می‌شوند
فصل ششم: چگونه خریداران بیمه را به صحبت کردن تشویق کنیم؟
فصل هفتم: مذاکره‌ی فروش بیمه
فصل هشتم: هفت‌خوان فروش بیمه
فصل نهم: افزایش فروش

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌ خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 71 و 66408251 تماس بگیرند.

کد خبر 336682

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha