مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره بارشهرداری تهران از اقدامات و خدمات ویژه و مناسب سازمان به شهروندان در‌ماه مبارک رمضان خبرداد.

میادین میوه

عبدالحسين رحيمي با تبريك فرارسيدن‌ماه مبارك رمضان، به اقدامات ويژه سازمان در اين‌ماه به‌منظور ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به شهروندان اشاره كرد و گفت: درراستاي ارتقاي خدمات و ضرورت ارائه تسهيلات بيشتر درايام‌ماه مبارك رمضان، شهروندان مي‌توانند محصولات بازرگاني موجود در ميادين و بازارهاي ميوه وتره بار را با تخفيف 8تا 25درصدي تهيه كنند.

وي طرح تخفيف ضيافت رمضان در بخش عرضه محصولات فرآوري شده را براي 18گروه كالايي برشمرد. مديرعامل سازمان مديريت ميادين همچنين به ساعات كار ميادين و بازارها در ايام‌ماه مبارك رمضان اشاره كرد و افزود: تمامي ميادين و بازارهاي ميوه و تره‌بار در اين ايام در دو نوبت صبح‌ها ازساعت 8تا 13و بعد از ظهرها از ساعت 15تا 20 و همچنين در ايام تعطيل و جمعه‌ها از ساعت 8صبح تا 13به شهروندان خدمات‌رساني مي‌كنند.

وي ادامه داد: تنها در روز21‌ماه مبارك رمضان كه مصادف با سالروز شهادت حضرت علي(ع)و همچنين روز عيد سعيد فطر تمام ميادين و بازارهاي ميوه وتره بارتهران تعطيل است. رحيمي در بخشي ديگر به نظارت‌هاي كيفي و بهداشتي روي محصولات پروتئيني، لبني و غذايي كه در ميادين و بازارها عرضه مي‌شود اشاره كرد و همچنين گفت: عرضه محصولات پرمصرف‌ماه مبارك رمضان مثل بادمجان، سير و پياز سرخ كرده به‌صورت بسته بندي و كاملاً بهداشتي در 8ميدان و بازار با 35درصد تخفيف و نيز عرضه‌ آش و حليم در12نقطه از ميادين و بازارها با نظارت‌هاي مستمر بهداشتي و با تخفيف ويژه به شهروندان ارائه مي‌شود.

کد خبر 336581

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha