همشهری‌آنلاین: در نخستین برنامه از دور تازه هزار صدای سنتی و اصیل ایرانی که در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود، محمدعلی بهمنی،مجید درخشانی و سیدعبدالحسین مختاباد حضور دارند و به ارزیابی و داوری اجراها خواهند پرداخت.

به گزارش همشهری‌آنلاین آرش نصیری مدیر و کارشناس برنامه هزار صدای ضمن اعلام این خبر گفت:دور جديد بخش موسيقي اصيل ايراني برنامه «هزار صدا» با حمايت معاونت هنري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران انجام می‌شود و ما در این دوره سعی کردیم ضمن دعوت از بزرگان موسیقی در هر شاخه برنامه‌ای متنوع‌تر و کیفی‌تر از دور گذشته تدارک بببینیم.

در این برنامه علاوه بر برگزاری رقابت در زمینه‌‌های تصینف و‌ آوازخوانی اشکان کمانگری به اجرای برنامه خواهد پرداخت و آلبوم‌های تازه موسیقی معرفی خواهند شد.

به گفته نصیری داوران این نشست محمدعلي بهمني (شاعر و ترانه‌سرای) ، مجيد درخشاني (آهنگساز و نوازنده تار)و سید عبدالحسين مختاباد (خواننده و آهنگساز و مدرس آواز) هستند که هر کدامشان سابقه‌ای طولانی در زمینه کاری خود داشته و از صاحبنامان این رشته به شمار می‌روند.

اين برنامه به مناسبت ماه مبارك رمضان و بعد از مراسم افطار  در ساعت ۲۱ با مديريت و اجراي آرش نصیری در فرهنگسرای ارسباران برگزار مي‌شود.

کد خبر 336202

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha