همشهری آنلاین: آتنه فقیه‌نصیری بازیگر سینما و برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران سفیران بیماران مبتلا به ام‌اس شدند.

به گزارش ايسنا، دکتر سیف برقی دبیر همایش‌های سلامت و زندگی با اعلام این خبر گفت: در نشست اخیر همایش سلامت و زندگی که روز پنجشنبه ششم خردادماه در ایوان شمس برگزار شد، با اهدای لوح و تندیس "آتنه فقیه‌نصیری" و برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به همراه وحید طالب‌لو دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال و محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران به عنوان سفیران سلامت و ام اس معرفی شدند که سرمربی کروات سرخپوشان پایتخت به علت آنکه در کشور حضور نداشت، محمود خوردبین به نمایندگی، تندیس و لوح وی را دریافت کرد.

دبیر همایش‌های سلامت و زندگی همچنین اظهار داشت: در همایش روز پنجشنبه، مباحث مختلفی درباره بیماری ام‌اس از جمله نقش ورزش و تغذیه در پیشگیری و مدیریت درمان ام‌اس، تاثیر استرس در ام‌اس و نحوه مواجهه مردم با این بیماران بحث و سخنرانی شد.

همچنین در این مراسم آتنه فقیه‌نصیری که خود به بیماری ام‌اس مبتلا است، در سخنانی گفت:من خیلی دوست دارم که بدانم علت بیماری ام‌اس چیست؟ پزشکان می‌گویند این بیماری ناشناخته است اما امیدوارم روزی برسد که علت این بیماری شناسایی شود.

وی گفت: برخی اتفاقات در زندگی افراد رخ می‌دهد که می‌تواند منشاء خیر و برکت بسیاری شود که برای من هم این بیماری باعث تغییر و تحولاتی در زندگیم شد.

این بازیگر سینما و تلویزیون متعهد شد تمام تلاش خود را برای کمک و حمایت از بیماران ام‌اس و تامین امکانات برای آنها انجام دهد.

در مراسم روز جهانی ام‌اس که توسط انجمن بیماران مبتلا به ام‌اس در پارک پردیسان برگزار شد، آتنه فقیه‌نصیری و برانکو ایوانکوویچ از سوی این انجمن نیز به عنوان سفیر سلامت معرفی شدند.

کد خبر 335159

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha