شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۰
۰ نفر

همشهری‌انلاین: دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه ادر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد با برنی سندرز، نامزد حزب دموکرات مناظره نمی‌کند.

donald-trump

به گزارش سي‌ان‌ان، دونالد ترامپ در اين بيانيه اعلام كرده‌است: باتوجه به اين‌كه پروسه انتخاب كامديداي حزب دموكرات همراه با خدعه است و هيلاري كلينتون متقلب و واسرمن‌شولز اجازه نمي‌دهند برني سندرز برنده شود و من الان  كانديداي احتمالي جمهوري‌خواهان هستم ،به نظر مي‌رسد مناظره با سندرز كه نفر دوم است موضوعيت ندارد .

مناظره انتخاباتی احتمالی برنی سندرز و دونالد ترامپ مي‌توانست فرصتی باشد برای به چالش کشیدن دیدگاه‌های هر دو و به خصوص ترامپ. این مناظره توجه میلیون‌ها بیننده تلویزیونی را هم به خود جلب مي‌كرد.

به گزارش "د اتلنتيك"، ترامپ بيشتر براي انجام اين مناظره اعلام آمادگي كرده و گفته‌بود:" من عاشق بحث با برني هستم."

این مناظره همچنين می‌توانست برگ برنده‌ای برای سندرز و تهدیدی برای هیلاری کلینتون ديگر نامزد دموکرات باشد. چون هم مي‌توانست ادامه رقابت‌های درون حزبی را تحت الشعاع قرار دهد و يا به نفع دونالد ترامپ تمام شود.

برنی سندرز پيشتر در توییتی موافقت خود را با این مناظره اعلام کرده است. 

او در جمع هوادارانش گفت: «ما او را به چالش می‌کشیم و خواهیم دید که آیا او تا آخر خواهد ماند. می دانم که او برای این مناظره آماده می شود. من هم هیجان‌زده‌ام.»

کد خبر 335132

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha